Problemen met Axemble-ontwerpelementen

Hallo

In de Axemble design library heb ik een extra configuratie gemaakt (ontbrekende Lg van schroeven), tot nu toe geen probleem.

Mijn configuratie is goed, aan de andere kant, als ik mijn component opnieuw wil configureren, verschijnt de nieuwe lengte niet, waarom??

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groeten.

Problemen met de gereedschapskist!!!!!!!!!!!!!

Veel solidworker

Creëer hun persoonlijke bibliotheek voor accessoires via Family of Parts

@+ ;-)

Hallo

Je moet je schroef opnieuw indraaien!

Als het al was ingevoegd voordat de configuratie werd toegevoegd, ziet de nieuwe configuratie er niet uit alsof het een hint van het bestand in het geheugen heeft bewaard.

Tenminste, zo doe ik het.

@+

Hallo

Als u de Axemble 3D-bibliotheek hebt gedownload, vindt u ook documentatie in het gedeelte "Documentendatabase" van myCADservices, waar u eventueel de standaardelementen kunt wijzigen en aanpassen.

http://www.mycadservices.com/store/fr/bibliotheques-3d-axemble/documentation-de-la-bibliotheque-de-composants-standard-3d-axemble.html

Vriendelijke groeten

modification_des_cotes.jpg
2 likes

Bedankt voor de info,

Ik probeerde te  re-integreren, maar hetzelfde.

Ik controleerde de cormat van het collones nikkel.

Ik heb 2 afbeeldingen geplaatst, een die laat zien dat de keuze van de lengte niet bestaat (begint bij 25 terwijl ik 16 en 20 heb gemaakt) in de configurator, en in de andere kun je zien dat de configuratie bestaat en heel goed werkt.

sans_titre_1.jpg

Dsl hier is de andere.

sans_titre_2.jpg

Dus daar.......................

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem als jij, ik heb mijn configuratie in de eigenschappen van mijn component, maar niet wanneer ik de configuratiemanager gebruik?????

Wat nog gekker is, is dat in mijn Vis-bestand, als ik de Configuration Manager test, het werkt.

Help ons alstublieft!

@+

1 like

..................._BIS 

.................. Problemen  met de gereedschapskist !!!!!!!!!!!!!

Veel solidworker

Creëer hun persoonlijke bibliotheek.............................. via onderdelen familie

@+

@gt22: we hebben het niet over een gereedschapskist, maar over een persoonlijk slabbetje gemaakt met een deel van de familie en een configuratiemanager...

Als je je eigen familie van onderdelen hebt gemaakt

met de juiste contactgegevens

Het is de laatste kamer die normaal gesproken geopend is die voorrang blijft houden bij de overname van het onderdeel

Thuis werkt het zo

@+

@gt22: het probleem ligt niet bij de artikelfamilie, de nieuwe configuratie is goed geïnformeerd en deze is beschikbaar als u op de component klikt en "componenteigenschappen" kiest.

Aan de andere kant gebruiken de Axemble slabbetjes de "configuration publisher" -functie die in 2010 of 2011 verscheen en het is in dit gebruik dat het niet werkt, zie de afbeeldingen van samos024!

@+

Dit is een SolidWorks-bug.

U moet naar de Manager-configuratie gaan en u moet nogmaals op de knop "Toepassen" klikken om het Excel-bestand (de tabel) opnieuw te lezen.

Normaal gesproken is de knop grijs (aangezien er geen nieuwe wijzigingen zijn).

Selecteer een van de variabelen, wijzig deze en de knop "Toepassen" is dan toegankelijk.

Voer de manipulatie opnieuw uit als u de oorspronkelijke naam van de variabele wilt vinden die u hebt gewijzigd.

In de hoop dat ik duidelijk was, zo niet, aarzel dan niet om het me te vragen

Yves

5 likes

DANK U Yves!!

Geweldig, je moest het weten!

@+

Persoonlijk was ik er nog niet klaar voor om het te vinden!

Bedankt

De oplossing van Yves, getest en goedgekeurd, ik weet niet of het een bug of een beperking is, of een "normale" operatie, maar er is een manier om er zo uit te komen.

Dank je wel Yves,

Ik valideer de methode ook.

Vriendelijke groeten.

Perfect, alles is goed in het beste van alle werelden.

Vergeet niet het "beste antwoord" toe te wijzen, zodat deze vraag gesloten is.

Fijne week allemaal

1 like