Als het al was ingevoegd voordat de configuratie werd toegevoegd, ziet de nieuwe configuratie er niet uit alsof het een hint van het bestand in het geheugen heeft bewaard.
Als u de Axemble 3D-bibliotheek hebt gedownload, vindt u ook documentatie in het gedeelte "Documentendatabase" van myCADservices, waar u eventueel de standaardelementen kunt wijzigen en aanpassen.
Ik controleerde de cormat van het collones nikkel.
Ik heb 2 afbeeldingen geplaatst, een die laat zien dat de keuze van de lengte niet bestaat (begint bij 25 terwijl ik 16 en 20 heb gemaakt) in de configurator, en in de andere kun je zien dat de configuratie bestaat en heel goed werkt.
Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem als jij, ik heb mijn configuratie in de eigenschappen van mijn component, maar niet wanneer ik de configuratiemanager gebruik?????
Wat nog gekker is, is dat in mijn Vis-bestand, als ik de Configuration Manager test, het werkt.
@gt22: we hebben het niet over een gereedschapskist, maar over een persoonlijk slabbetje gemaakt met een deel van de familie en een configuratiemanager...
@gt22: het probleem ligt niet bij de artikelfamilie, de nieuwe configuratie is goed geïnformeerd en deze is beschikbaar als u op de component klikt en "componenteigenschappen" kiest.
Aan de andere kant gebruiken de Axemble slabbetjes de "configuration publisher" -functie die in 2010 of 2011 verscheen en het is in dit gebruik dat het niet werkt, zie de afbeeldingen van samos024!
De oplossing van Yves, getest en goedgekeurd, ik weet niet of het een bug of een beperking is, of een "normale" operatie, maar er is een manier om er zo uit te komen.