Profil aluminiowy, jak zarządzać kilkoma długościami

Witam

Do wykonania ram używam profili aluminiowych przyciętych na żądaną długość. Jestem początkujący.

Szukam, jak sobie z nimi poradzić. Dzisiaj biorę mój profil o długości 1000 mm, a następnie modyfikuję jego długość w ekstruzji i zapisuję go pod nową nazwą przed wstawieniem go do mojego zespołu.

Czy możliwe jest, aby wyjście biblioteki zawierało właściwość przed jej wstawieniem, aby zdefiniować jej długość przed wstawieniem? A może inne rozwiązanie?

Jeśli umieszczę moją długość 1000 mm i zmienię jej długość w zespole, wszystkie profile będą miały wymiar, który również się zmienia. 

Dziękuję za radę.

Witam

Długościami tymi można zarządzać za pomocą rodziny części: tabeli Excel i konfiguracji.

Pozdrowienia.

Fred

1 polubienie

Witam

Dziękuję za informacje po tym, jak zmodyfikuję każdy profil jeden po drugim, ponieważ nie mam bezpośrednio wszystkich długości. Dlatego chciałbym umieścić jeden o zdefiniowanej długości, którą mogę łatwo dostosować, a następnie dodawać jeden po drugim pozostałe profile, które są niezależne od pierwszego, o szybko skonfigurowanej długości. 

Następnie "bawisz się" konfiguracjami tak, jak można to zrobić z komponentami z tej samej rodziny.

1 polubienie

Witam @

W takim przypadku przydatna może być biblioteka , taka jak sekcja Narzędzia do spawania części, 

Pozwala na definiowanie długości podczas wstawiania komponentów, modyfikowanie jej w dowolnym momencie poprzez tworzenie automatycznych konfiguracji, zmianę konfiguracji tych samych części przy zachowaniu określonych właściwości niestandardowych, 

W jaki sposób montuje się profile?
Dlaczego nie skorzystać z modułu konstrukcji spawanej (nawet jeśli profile nie są spawane)?

4 polubienia