Do wykonania ram używam profili aluminiowych przyciętych na żądaną długość. Jestem początkujący.
Szukam, jak sobie z nimi poradzić. Dzisiaj biorę mój profil o długości 1000 mm, a następnie modyfikuję jego długość w ekstruzji i zapisuję go pod nową nazwą przed wstawieniem go do mojego zespołu.
Czy możliwe jest, aby wyjście biblioteki zawierało właściwość przed jej wstawieniem, aby zdefiniować jej długość przed wstawieniem? A może inne rozwiązanie?
Jeśli umieszczę moją długość 1000 mm i zmienię jej długość w zespole, wszystkie profile będą miały wymiar, który również się zmienia.
Dziękuję za informacje po tym, jak zmodyfikuję każdy profil jeden po drugim, ponieważ nie mam bezpośrednio wszystkich długości. Dlatego chciałbym umieścić jeden o zdefiniowanej długości, którą mogę łatwo dostosować, a następnie dodawać jeden po drugim pozostałe profile, które są niezależne od pierwszego, o szybko skonfigurowanej długości.
W takim przypadku przydatna może być biblioteka , taka jak sekcja Narzędzia do spawania części,
Pozwala na definiowanie długości podczas wstawiania komponentów, modyfikowanie jej w dowolnym momencie poprzez tworzenie automatycznych konfiguracji, zmianę konfiguracji tych samych części przy zachowaniu określonych właściwości niestandardowych,
- Dziękuję Fred za Twoją opinię. Rozwiązanie Excela nie jest w moim przypadku zbyt praktyczne, zwłaszcza, że mogę dodawać/usuwać i modyfikować swoją konstrukcję podczas montażu. Tak naprawdę nie wiem, jak moja konstrukcja skończy się na początku montażu.
- Dziękuję Lynk, absolutnie muszę się temu przyjrzeć. Z pewnością to może być rozwiązanie.
A priori Toolbox nie jest zainstalowany na moim komputerze. Moim zdaniem nie jest dostępny w wersji podstawowej
Stefbeno to konstrukcja, która jest montowana za pomocą otworów po bokach i na końcach lub specjalnego wkładania nakrętki.