Gelast constructieprofiel

Goedenavond allemaal,   ik heb een buis gemaakt voor mijn gelaste constructie, maar ik wil deze aanpassen of  de schets vinden? , in de map die ik op mijn bureaublad heb gemaakt , wordt mijn profieltype goed weergegeven (vierkante buis)

Maar de sectie maken : 40x40x2    verschijnt niet, ik weet niet of  ik het goed neem. Dank u voor uw antwoorden

Marco

Hallo, het sldlfp-bestand (gelast constructieschetsprofiel) kan worden gesleept en neergezet in solidworks, 

Als het eenmaal geopend leeg is, betekent dit dat de schets bij het maken niet in de boom is geselecteerd.

Ik weet niet of ik het goed heb begrepen, heb je het direct over het .sldlfp-bestand dat je niet kunt vinden? 

Met vriendelijke groet, 

1 like

Hallo

U moet uitgaan van het bestand dat wordt gebruikt voor uw gelaste constructiefunctie. Het bestand is in sldlfp-formaat. U kunt het vinden in de map die u hebt opgegeven in "Systeemopties/Bestandslocaties/Gelaste constructieprofielen".

Vriendelijke groeten

3 likes

Hallo

Als u de profielschets wilt wijzigen om bijvoorbeeld positioneringspunten toe te voegen, kunt u ook "mechanisch gelaste elementen" in de creatieboom uitvouwen en de profielschets bewerken.
Hierdoor wordt de schets alleen voor dat onderdeelbestand gewijzigd en wordt uw profiel niet gewijzigd in . SLDFP
een+

Hallo allemaal, maar ik zie in mijn onderdelenboom geen " mechanisch gelast element" zoals Hubert zegt en als ik naar mijn bibliotheek met profielen ga die ik heb gemaakt, waar zijn mijn sldlfp-bestanden, ik kan ze niet openen? Ik plaats een screenshot voor meer begrip.

Dank u voor uw antwoorden

Marco

capture_decran_19_li.jpg

De "lijst van gelaste onderdelen" moet worden ontwikkeld.
Je vindt dan de verschillende elementen waaruit je frame bestaat.

Om een sldlfp-bestand te openen, moet u de opdracht openen doorlopen en niet door te dubbelklikken.

1 like