Goedenavond allemaal, ik heb een buis gemaakt voor mijn gelaste constructie, maar ik wil deze aanpassen of de schets vinden? , in de map die ik op mijn bureaublad heb gemaakt , wordt mijn profieltype goed weergegeven (vierkante buis)
Maar de sectie maken : 40x40x2 verschijnt niet, ik weet niet of ik het goed neem. Dank u voor uw antwoorden
U moet uitgaan van het bestand dat wordt gebruikt voor uw gelaste constructiefunctie. Het bestand is in sldlfp-formaat. U kunt het vinden in de map die u hebt opgegeven in "Systeemopties/Bestandslocaties/Gelaste constructieprofielen".
Als u de profielschets wilt wijzigen om bijvoorbeeld positioneringspunten toe te voegen, kunt u ook "mechanisch gelaste elementen" in de creatieboom uitvouwen en de profielschets bewerken. Hierdoor wordt de schets alleen voor dat onderdeelbestand gewijzigd en wordt uw profiel niet gewijzigd in . SLDFP een+
Hallo allemaal, maar ik zie in mijn onderdelenboom geen " mechanisch gelast element" zoals Hubert zegt en als ik naar mijn bibliotheek met profielen ga die ik heb gemaakt, waar zijn mijn sldlfp-bestanden, ik kan ze niet openen? Ik plaats een screenshot voor meer begrip.