Ik vraag uw hulp omdat ik graag een schets wil projecteren op verschillende niet-vlakke oppervlakken volgens Z. Ik kan het gewoon niet. Ik voeg het betreffende bestand toe als een pc. UM005-VRD-Terrain wereldwijde Nico-test. SLDPRT (8,8 MB)
Wachten op uw feedback. Fijne dag allemaal. Nicolaas
Hallo @Nicko Vergeet niet om de Solidworks-versie van het bestand te specificeren dat wordt aangeboden om te downloaden. Of om er een screenshot van te maken, en of een versie*. Step of Parasolid of IGES..., zodat wie over vorige versies beschikt, nog steeds aan je vraag kan werken...
Als het schets 2 van het model is, vind ik het gewoon een probleem ermee. Het zal waarschijnlijk nodig zijn om af te breken of ervoor te zorgen dat de schetsen goed tegenover de oppervlakken liggen (zoals het er nu uitziet, zijn er stukjes schetsen buiten het oppervlak waarop moet worden geprojecteerd en lijnen die elkaar kruisen, dus dit blokkeert waarschijnlijk)
Hallo Ik denk inderdaad dat er een probleem is met de schets. Ik heb echter een test gedaan met een veel eenvoudigere schets, maar die het hele oppervlak van de oppervlakken beslaat en ik kan de schets niet in één keer projecteren. De functie moet worden herhaald, waarbij telkens een of meer nieuwe oppervlakken worden geselecteerd.
Hallo Dank u allen voor uw feedback. Inderdaad, ik vergat aan te geven dat ik SLDW 2023 gebruik. Ik zal proberen de schets te herwerken omdat deze is geïmporteerd uit een autocad dwg-bestand.
@Le_Bidule , ik denk dat we de doelvlakken van de projectie moeten " combineren ", zodat deze in één keer kan worden uitgevoerd...
@Nicko ... Het is een goede poging, maar het is vrij zeldzaam dat je schetsen kunt gebruiken die uit andere software zijn geïmporteerd zonder dat je ze een beetje hoeft te herwerken...