Hallo
Ik zou graag een extrusie willen maken volgens mijn "schets 12" op de "cilindre+dome", behalve dat ik op SW geen 2 vlakken kan selecteren.
Ik doe het waarschijnlijk verkeerd.... Heeft iemand een oplossing?
minion_tete.sldprt
Hallo
Ik zou graag een extrusie willen maken volgens mijn "schets 12" op de "cilindre+dome", behalve dat ik op SW geen 2 vlakken kan selecteren.
Ik doe het waarschijnlijk verkeerd.... Heeft iemand een oplossing?
Hallo
Kunt u ons screenshots van uw probleem geven, want we kunnen het bestand niet allemaal openen (ik ben nog steeds in 2016)... Of doe een stap en laat ons zien wat je nodig hebt...
Hallo
Er is niets dat extrusie in de weg staat, maar je moet nog wel aangeven wat je wilt doen.
Mijn schattige cultuur is niet erg ontwikkeld, dus ik denk dat het de ogen en bril zijn die je wilt tekenen.
Dit geeft wat er op het beeld staat, maar de bril is plat, als de bril dezelfde vorm heeft als het hoofd (dus gewelfd) zou je een gebogen oppervlak moeten maken en naar het gebogen oppervlak moeten extruderen.
Het belangrijkste om te onthouden is om van buiten naar binnen te beginnen en niet andersom zoals bij je schets 12.
Merk op dat, aangezien je een SW Education-versie hebt, er blijkbaar functies zijn die niet beschikbaar zijn, zoals de vrap in de opwindfunctie. Deze functie biedt een eenvoudige oplossing: maar ook zonder deze heb je beide hierboven genoemde opties.
Vriendelijke groeten
Hallo ac cobra 427 ;-)
Blijkbaar wil de aanvrager dit MMM-stripfiguur maken
https://tel.img.pmdstatic.net/fit/http.3A.2F.2Fprd2-bone-image.2Es3-website-eu-west-1.2Eamazonaws.2Ecom.2Ftel.2F2018.2F12.2F19.2Fbff205a3-cb6b-4e1b-922d-62e8cbff93f5.2Epng/530x230/quality/80/les-minions-france-2-comment-sont-nes-ces-petits-etres-jaunes-le-cine-en-questions-video.jpg
Deze educatieve versie beperkt de mogelijkheden! Ik wacht op zijn terugkeer om te zien of hij meer of minder verfijnd wil dan wat ik hem heb aangeboden.
Vriendelijke groeten
Vriendelijke groeten
Hallo
Dank u voor uw antwoord, maar ik zou graag een geëxtrudeerde materiaalverwijdering willen doen naar aanleiding van deze schets 12.
Ik heb mijn schets opnieuw getekend zodat de verwijdering slechts aan één kant is gedaan, maar ik zou graag willen dat de schets 2 cirkels is (de schets van het eerste bijgevoegde bestand) en niet 2 halve cirkels omdat het daar meer op een stormtrooper lijkt dan op een minion (zie pj).
Ik weet niet of ik heel duidelijk was in mijn uitleg.
Ter informatie, het is een onderdeel voor 3D-printen en deze verwijdering van materiaal zal erop gericht zijn de ogen in een tweede keer te lijmen:)
Vriendelijke groeten.
Hallo
Ben! uh! het is niet duidelijk, maar ik pas me aan ;-)
Als je een verwijdering wilt doen, doe je wat ik je heb verteld, beginnend met één vlak als de gaten haaks zijn op het voorste vlak of twee vlakken als je twee gaten niet evenwijdig zijn.
Plaats uw bestand met de nieuwe schets die u wilt, om uw gaten te maken: het is gemakkelijker om te bespreken en u een beetje te helpen.
Groetjes
Indien mogelijk zou het ideaal zijn om 1,4 mm materiaal op het gezicht te verwijderen dat ik op de foto in pj heb aangegeven volgens schets 12.
Vriendelijke groeten
Je moet de 2 oppervlakken selecteren en je hebt
Hele glazen
NA DE SOLIDWORKS-JAREN
jij
Verschillende walkthroughs
Eerst maak je een extrusie en vervolgens neem je deze extrusie weer terug om een materiaalafname te creëren
of je maakt een oppervlak op x millimeter dus 1.2 binnen Je maakt je schets buiten de kamer aan de kant van de verhuizing
en verwijdering van materiaal naar het gecreëerde oppervlak
@+
Nou ik heb wat geknutseld.... Dat is eigenlijk wat ik graag zou willen krijgen, maar als het kan op een "schonere" manier om een kant te hebben waarop ik opnieuw kan werken.
Vriendelijke groeten
/sites/default/files/from_ckeditor/minion_tete_6.png
Goed nieuws
Ik heb net een oplossing voor mijn probleem gevonden, ik heb het bestand in pyjama gezet voor degenen die geïnteresseerd zijn.
Bedankt aan degenen die de tijd hebben genomen om mijn probleem op te lossen.
een+