Eigendom van het onderdeel

Hallo

in de bijgevoegde afbeelding ziet u de tabel met eigenschappen van het 3D-onderdeel.

Vroeger, toen ik op Eigenschapsnaam klikte, verscheen er een vervolgkeuzelijst.

maar nu heb ik dat niet meer

Ik ben sinds gisteren aan het updaten van 2013 naar 2014

Zou dat daar verandering in hebben gebracht...???

Bij voorbaat dank voor uw hulp

sans_titre.png

Hoi @ bskelton_2

Heeft u uw onderdelen geüpdatet na uw upgrade van 2013-2014 (in deze nieuwste versie)?

@+ ;-)

Hallo

Ja, ik heb gespaard in 2014

Hallo

Het vervolgkeuzemenu is gekoppeld aan het Properties.txt bestand dat is gedefinieerd in de SolidWorks-opties, bestandslocatie, bestand met aangepaste eigenschappen.

In de opties moet de locatie die van de oude versie zijn die tijdens de update moest worden verwijderd.

Het lijkt mij dat de locatie C:\ProgramData\SolidWorks\SolidWorks 2014\lang\english is 

http://help.solidworks.com/2014/french/SolidWorks/sldworks/HIDD_Options_External_Folders.htm

Philippe

8 likes

Hallo

Het antwoord van Philippe is het juiste. Daarnaast zou ik zeggen dat het mogelijk is om te verwijzen naar een persoonlijke directory waarin het bestand "properties.txt" is opgeslagen (met daarin je eigen lijst met eigenschappen).

Verwijzen naar een andere map dan die in SolidWorks zorgt ervoor dat uw bestand niet wordt overschreven door een schone installatie of update van uw versie.

Vriendelijke groeten

options-fichiers-perso.png
3 likes

@bskelton: vult u uw eigenschappen uit deze tabel aan?
Als dat zo is, moet u weten dat er veel eenvoudigere methoden en/of hulpprogramma's zijn om aangepaste eigenschappen in een 3D-bestand in te vullen.

Smartproperties is het hulpprogramma om eigenschappen te voltooien.

Hallo en de beste wensen aan iedereen,

Een klein extra antwoord voor het hulpprogramma voor eigendomsinformatie: er is er nu een die is geïntegreerd in Solidworks (zie bijgevoegde schermafbeelding), dus het is gratis.

het kan voldoende zijn in vergelijking met het hulpprogramma Smartproperties, dat meer mogelijkheden heeft

capture.jpg

Hallo

Een van de voordelen van een tool als SmartProperties is dat je documenten automatisch kunt benoemen

En hebben dezelfde regels voor het hele bedrijf met unieke meters.

3 likes