Hoi allemaal
Ik gebruik de configuraties van kamers voor dezelfde kamer met verschillende materialen. Het onderdeel is hetzelfde, alleen het materiaal, de massa en de ref veranderen. Het probleem is dat ik niet de eigenschappen van alle configuraties in mijn tekenblok kan weergeven. SW geeft alleen de eigenschappen van het actieve onderdeel in de tekening weer.
Is hier een oplossing voor? Bedankt
Hallo
Je bent inderdaad niet de enige die zich deze vraag stelt.
Om alle eigenschappen van de configuraties van een onderdeel (en niet alleen de actieve) in een stuklijst op te halen, is er een hulpprogramma dat dit mogelijk maakt. Het hulpprogramma SmartBom
http://www.lynkoa.com/store/fr/tools-et-macros/utilitaires/utilitaire-smartbom-852.html
Hartelijke groeten
Yves
Dit is inderdaad een normale handeling, ik denk dat in uw geval het eenvoudigst is om de onderdeelfamilie in de tekening in te voegen, hiervoor in de tekening doet u gewoon: invoegen, tabel, onderdeelfamilie en u heeft de Excel-tabel van uw component.
1 like
Hallo
In "Koppeling naar eigenschap -> document in uitvoering -> Bestandseigenschappen"
U moet de volgende regels maken (als voorbeeld):
Materiaal1 / Tekst / SW-Material@@config1@Piece.SLDPRT /
Materiaal2 / Tekst / SW-Material@@config2@Piece.SLDPRT /
De laatste kolom kan de link niet maken, maar het gebeurt op de achtergrond van het plan.
Dan hoeft u alleen nog maar de weergave van Materiaal1 en Materiaal2 op het achtergrondplan te zoeken.
Nou, het is vervelend, maar het vermijdt het kopen van een plug-in.
Fijne dag
5 likes