Eigenschap "Configuratiebeschrijving"

Hallo
Is er een SW-eigenschap van het type $PRP: "SW..." om de beschrijving van een configuratie op te halen?
Bedankt

Deze eigenschap blijft hetzelfde, of het nu in het tabblad Aanpassen of in Configuratiespecifiek is.

Als u een enkele configuratie heeft of als u dezelfde waarde wilt voor alle configuraties, vult u Aanpassen in, anders vult u voor elke configuratie in specifiek voor de configuratie en laat u de configuratie in aangepast leeg.
En de manier om deze waarde op te halen is dezelfde als in de configuraties voor een stuklijst of een MEP-annotatie
Edit: als je veel configuratie mogelijkheid hebt om in te vullen via Excel kamer familietafel (met de voordelen van Excel)

1 like

Naam van configuration.docx (52.7 KB)
Bijgevoegd is een kleine uitleg met screenshots

Mijn doel is om de beschrijving voor eens en voor altijd in te vullen in het paneel Configuratie toevoegen, aangezien ik daarheen moet gaan om nieuwe configuraties te maken.
Alleen ik weet hoe ik de naam van de configuratie automatisch moet oproepen, maar niet de beschrijving.

Waarom een link naar de aangepaste eigenschap plaatsen zonder het configuratiespecifieke tabblad?
Verwijder gewoon de rij in Aanpassen en vul deze in Configuratiespecifiek (met een andere waarde indien nodig voor elke configuratie, indien nodig via een kamerfamilietabel.)
Vervolgens kunt u deze eigenschap in een tekening op dezelfde manier ophalen, ongeacht of deze op het tabblad Aanpassen staat of specifiek is voor de configuratie, omdat de naam van de eigenschap hetzelfde is. Aan de andere kant, in uw MEP, als u uw configuratie wijzigt, zal de geëvalueerde waarde van deze eigenschap veranderen (in het geval dat de waarden anders zijn voor verschillende configuraties.