Je weet waarom, wanneer ik de $Epaisseur eigenschap van plaatwerk in een aaneenschakeling (of iets anders) krijg, het me 6 mm markeert in "Gewaardeerde waarde".
Maar je kunt het niet gebruiken voor een andere eigenschap of in een tabel...
Als ik op de eigenschap Aaneenschakeling0 klik, wordt de waarde 6mm opgehaald, maar zodra ik op een andere eigenschap klik, verandert deze in <Niet gespecificeerd>
Ter informatie: de $Epaisseur waarde van plaatwerk is zichtbaar in de eigenschappen van de gelaste lichamen en noodzakelijkerwijs alleen wanneer van het lichaam plaatwerk is gemaakt of in plaatwerk is omgevormd.
(Daar heb ik een aaneenschakeling gemaakt voor een beschrijving. Maar zelfs als ik alleen maar $Epaisseur plaatwerk doe, werkt het niet... Het verliest de informatie zodra ik erop klik
@Benoit: zelfs als tekst, kan ik niet eens herstellen met de "String" tool...
U moet de vergelijking verwijderen en vervolgens de functie die de vergelijking bepaalt opnieuw bewerken om de waarde van de dikte opnieuw in te voeren en vervolgens te valideren.
Ik heb dit type aaneenschakeling al gedaan op plaatwerkdelen en/of gelaste constructie (onder SolidWorks 2012).
Ik heb een eigenschap gemaakt die de lengte van de flank / de breedte en dikte van de flank samenvoegt.
Bij het maken van de eigenschappen ben ik geen geheugenproblemen tegengekomen.
Maar ik heb het verwijderd omdat wanneer ik een wijziging aanbracht, de waarden niet noodzakelijkerwijs volgden. (pbs willekeurig)
Ik had gebeld naar de Axemble Hotline en hier is het antwoord:
"Evalueer voor het probleem van de waarde Dit is een bekend probleem, er wordt naar verwezen onder het nummer: SPR 566298 SolidWorks inbelnummer 1-5715630997"
@flegendre je SPR heeft het over een lijst van gelaste onderdelen voor een onderdeel gemaakt door symmetrie, ik weet niet zeker of het hetzelfde probleem is!
"Items in een begrenzingsvak worden geëvalueerd naar 0 voor een gespiegeld plaatwerklichaam in Cut-List Properties."
Oeps................................ (er is er minstens één die volgt!!!!)
Het moet deze zijn:
Voor het probleem met de eigenschap van de gelaste onderdelenlijst Dit is een bekend probleem, er wordt naar verwezen onder het nummer: SPR 690376 SolidWorks inbelnummer: 1-5713414273
"Je moet de vergelijking verwijderen en vervolgens de functie die de vergelijking bepaalt opnieuw bewerken om de waarde van de dikte opnieuw in te voeren en vervolgens te valideren."
Kun je me er alsjeblieft meer over vertellen. Ik begreep niet alles... oeps