Hallo, ik heb een probleem met eigenschappen die niet worden bijgewerkt in de tabel met gelaste onderdelenlijsten, ik heb deze profielbibliotheek gepompt. SLDLFP lang geleden en degene die ze op dat moment heeft gegenereerd, had een fout gemaakt die ik graag zou willen corrigeren, ik kan corrigeren in de lijn van eigenschappen van de . SLDLFP, maar het volgt niet in de MEP, zelfs het opnieuw bewerken van het profiel in het deel... Heeft iemand een idee alstublieft? Versie 2023SP5
Heeft u de lijst met onderdelen (ketellichamen) bijgewerkt? Of je wist het en hervormt het, alles moet in het mechanisch gelaste gebeuren. Het zou het ook in uw MEP moeten doen, u wist het en plaatst het opnieuw. Daar ga je. Stuur me anders een screenshot van je mechanisch gelaste onderdelenlijst van je ketelonderdeel. @+. AR.
Aangezien ik net geworsteld op een tabel met een lijst van gelaste items, kijk naar de subconfiguratie die is gemaakt die wordt genoemd als de bovenliggende configuratie en een puinhoop maakt in de update van de BOM-velden omdat de twee configuraties hetzelfde worden genoemd, maar niet dezelfde informatie hebben (ik ging rond in cirkels voor meer dan 10 minuten omdat ik een hoeveelheid van 3 had die goed gericht was door de automatische bubbels, maar de nomenclatuur bleef wanhopig op 2)
Bedankt allebei, @Cyril_f terecht, het staat niet in de . SLDLFP dat de lijn moet worden gecorrigeerd, maar in de eigenschappen van de lijst met gelaste onderdelen van de ketel, dank u @A_R voor uw antwoord dat mij ook heeft geleid!!