Gelaste mechanische eigenschap Een eigenschap terugroepen

Hoi allemaal

Ik weet dat het mogelijk is om aangepaste eigenschappen op mechanisch gelaste elementen op te roepen , en dat we deze informatie in een notitie kunnen gebruiken (via $PRPWLD:"__")
Maar is het mogelijk om een gelaste mechanische eigenschap in een andere eigenschap op te roepen?

Laat het me uitleggen:
In de eigenschappen van de lijst met gelaste onderdelen
Naam van de woning   | [Type]  |     (waarde/uitdrukking) |              "Geschatte waarde"
Eigenschap 1 : datum        [Tekst]    (handinvoer bijv. 23 mei )  "23 mei"
Eigenschap 2: referentie [Tekst]             (ref1+"date")                      "ref1 23mai"

Ik weet dat het mogelijk is om dit te doen voor de eigenschappen van een kamer, door $PRP te roepen: "nom_propriété"
maar ik kan het niet doen in de eigenschappen van gelaste mechanica

Ik geef aan dat ik geen smartP beschikbaar heb, dus het is onvermijdelijk dat het ingewikkeld wordt
Als iemand een antwoord heeft, ben ik geïnteresseerd:)

Hallo 

Het is mogelijk om ze in een bijgevoegd briefje terug te roepen, maar het is onmogelijk om het in een woning te noemen en dat is jammer...  

surface_de_tole_a_plat_1.jpg

Het is nog steeds vreemd om het in een notitie te kunnen herinneren en het niet te kunnen herinneren in een eigendom.

Deze eigenschap moet ergens bestaan om in een noot te worden aangeroepen.

Inderdaad, het is een schande...

Ja, het is duidelijk en ik vind net als jij dat het niet logisch is!!

Persoonlijk zie ik niet echt het nut in van het creëren van een eigenschap die alleen de aaneenschakeling is van x andere.
Deze aaneenschakeling kan rechtstreeks in een notitie, in een tabel of bij verwerking in XL worden uitgevoerd.

1 like

@Stefbeno, in feite stelt het u in staat om het minimum aan informatie in te voeren en om fouten te voorkomen bij het invullen van de informatie van een kamer.

Waar denk je aan als je het hebt over een XL-behandeling?