EUREKA!
Ik weet niet of het een vertaalfout is, ik kan niet meer lezen of gewoon een groot misverstand...
In de categorie " Te importeren entiteiten", begrijp ik " wat afkomstig is van de RWZI die ik importeer ", is er een vak " Door de gebruiker gedefinieerde attributen / Aangepaste eigenschappen". Ik laat je de rest raden...
Indien aangevinkt: AL MIJN eigenschappen zijn aanwezig, niets te maken met " Te importeren entiteiten" van de RWZI
Eerlijk gezegd, begrijp / interpreteer je hoe deze doos in deze categorie?
Ik ben het die naast mijn pumps loopt of...
4 likes
Een grote dank aan iedereen voor de tijd besteed aan mijn probleem.
Het is niet de eerste keer dat SW mij zoiets aandoet: een ultraeenvoudig probleem dat ons doet zoeken naar verdraaide oplossingen...
Ik denk dat het deel uitmaakt van zijn DNA
Na 12 jaar gebruik weet hij me nog steeds te verrassen...
1 like
Haha, DE doos die me deed afvragen over de identieke parameters tussen STEP en parasolid xd
Het is duidelijk dat het gaat om geïntegreerde parameters die al dan niet door een vergelijking worden berekend
Zoals je zegt, de mysteries van Solidworks!!
2 likes
En ik had al problemen (toen ik begon, is het nu beter...) met het " Delete " idee van Solidworks.
Als je bedenkt dat Dassault in de kern een Frenchie-bedrijf is...
Ik vraag me af of de " vertalingen " soms zo benaderend zijn in CATIA...
1 like
Over vertalen gesproken... Er is er een die bij SW2024 is geleverd waar ik dol op ben.
Kent u alle begrenzingsvakken? Deze prismatische capaciteitsvolumes? SW2024 introduceerde de " cilindrische begrenzingsdoos " die ze natuurlijk vertaalden als... Cilindrische kijkkubus !!
Ik vind het geweldig.
5 likes
Een kubusvormige cilinder ... Dit is revolutionair in de wereld van design!! Het opent perspectieven
4 likes