Documenteigenschappen die omgaan met decimalen

Hallo

Bij het maken van een MEP maak ik dimensies met een komma en sla ik het bestand op.

Ik open ditzelfde plan en het voegt automatisch 3 cijfers na de komma toe aan al mijn offertes.

Ik ga dan naar de eigenschappen van het document/dimensies en dan zie ik in de "Nullen aan de rechterkant" dropdownlijst "verwijderen" (als ik OK doe geen verandering).

Ik zet op de vervolgkeuzelijst "standaard", dan ga ik terug naar "verwijderen", dan OK en het probleem is opgelost.

Ik sla opnieuw op, en opnieuw bij het opnieuw openen.

Ik heb de solidworks-registersleutel verwijderd en het opnieuw geprobeerd, maar na een dag weer terug bij af.

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

En door naar Systeemopties / Opties voor het bewerken van kansen te gaan.

En zet in het vak Metrische eenheden het aantal nullen achter de gewenste komma of zet helemaal niets achter de komma.

Of zo niet, in het eigendom van de documenten/offertes/Lineair. Kies bij primaire precisie .12 of .1 of .123, afhankelijk van de precisie.

1 like

Bedankt voor je antwoord, maar het probleem heeft niets te maken met de gewenste decimalen achter de komma;

Maar de hoeveelheid nul die na de komma wordt geactiveerd. Ik heb geprobeerd de parameters die je voor mij hebt bepaald te wijzigen, maar het mocht niet baten.

Zou er geen probleem zijn met het tekenmodel?

Van mijn kant zal ik proberen een tekening te configureren, deze als model op te slaan en de bestaande die een probleem vormt te vervangen.

Documentsjablonen worden door 5 andere mensen gebruikt en tot op heden ondervindt slechts één persoon dit probleem.

Dit probleem bestond voorheen niet, we rechtvaardigen deze verandering niet

Hallo

Als het slechts van één extensie komt, laad dan de SW-instellingen van een van de andere extensies die geen problemen heeft.

U kunt dit doen via de wizard Kopieerinstellingen (Start/Alle programma's/SolidWorks 20xx/SolidWorks Tools/Help bij kopieerinstellingen)

Een recente update?

Geen recente update en ik heb al een parameterkopie gemaakt, maar 

Werkt. Ruiken

Hallo heren

Het verwijderen van de DLL was niet genoeg, dus verwijderen en opnieuw installeren

toch bedankt