Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om de volgende handeling uit te voeren:
Ik heb een (gelast) onderdeel gemaakt, waarin ik 2 onderdelen (die commerciële elementen zijn) heb ingevoegd die aangepaste eigenschappen hebben (merk, referentie).
Wanneer ik mijn plan maak, zou ik graag willen weten of het mogelijk is om via een bubbel (of een lijst van gelaste onderdelen) bepaalde aangepaste eigenschappen van de ingevoegde onderdelen op te halen? (zoals bijvoorbeeld voor een assembly kan worden gedaan via het commando $PRPMODEL
Dit zijn commerciële elementen, met door mij ingevulde eigenschappen (ik voeg het merk en de referentie toe, en dit voor elk onderdeel).
In het geval dat ik in een deel A 2 delen heb ingevoegd (B en C) en ik controleer de optie "aangepaste eigenschappen" bij het importeren van B en C, en de informatie "merk" en "referentie" zijn niet hetzelfde voor elk onderdeel (merk A voor één, markeer B voor de andere bijvoorbeeld), dus in het veld "Merk" van mijn eigendommen kan ik alleen de waarde van A of B hebben, maar ik kan niet de 2 stukjes informatie hebben
Tijdens mijn tekening slaag ik erin om via de Lijst met gelaste onderdelen de referenties uit te voeren die specifiek zijn voor elk ingevoegd onderdeel, dus ik zal deze oplossing gebruiken, bedankt.
Aan de andere kant, als ik een notitie plaats (gekoppeld aan de eigenschap), of een ballon die naar elk element verwijst, krijg ik altijd dezelfde referentie die is gekoppeld aan het hoofdstuk