Eigenschappen Lijst van mechanisch gelaste plaatwerk gelaste onderdelen

Hallo allemaal ,

Ik heb een klein terugkerend probleem, 

In de beschrijving van mijn lijst met gelaste onderdelen geef ik de afmetingen van de uitgeklapte onderdelen aan door dit (via macro) te plakken:

Plaatwerk "SW-Lengte van tôle@" Zijde x "ZW-Breedte van tôle@"  Zijwand ep"SW-Dikte van tôlerie@"  "SW-Découpes@" Gaten

het werkt heel goed, behalve wanneer ik profielen (bijvoorbeeld U-vormig) wil omzetten in plaatwerk, omdat het de informatie bewaart alsof het een gelast mechanisch element is.

Mijn vraag is, is er een manier om een mechanisch gelast element in plaatwerk te forceren, zodat ik de juiste waarden kan hebben?

Hallo.

Ik denk het wel, maar je hebt geprobeerd de namen van de zijkanten, schetsen en functies waarin je geïnteresseerd bent te hernoemen met de namen van degenen die je noemt?

1 like

De waarden worden standaard gegenereerd in de lijst met gelaste onderdelen, ze zijn niet gekoppeld aan afmetingen.

Met de aaneenschakeling zou het moeten werken

https://youtu.be/cxG3UcUSWYk

@+ ;-)

1 like

Ik gebruik aaneenschakeling...  

Ik krijg de waarden die Solidworks mij meegeeft. maar als ik een UPN (ceer met de mechanisch gelaste elementfunctie) omzet in plaatwerk . Hij kan de waarden van uitgevouwen niet vinden...  

EDIT: sorry, verkeerd onderwerp om te beantwoorden...

Bedankt gt22 voor de concentie, geen zorgen, ik wist al aan de andere kant hoe ik deze eigenschap kon herstellen, ik probeerde de snede met:

"SW-Breedte van tôle@@@Article-Parts-List-soudées1@Pièce.SLDPRT"

Maar het werkt niet.

(dit is de eigenschap Ophalen in de lijst met gelaste onderdelen)

Anders bij ons geen omgebouwd  onderdeel, we maken alle onderdelen direct in plaatwerk en maximaal 1 plaatwerk per onderdeel om de stroom en dikte van de plaat automatisch te herstellen. (snelheid die niet wordt bijgewerkt...)

1 like