Aangepaste eigenschappen in MEP

Hallo allemaal,

Op mijn Europarlementariërs heb ik een infill dankzij de aangepaste eigenschappen,

Ik wil graag de optie opnieuw activeren om "Zelfde als de opgegeven laag.... " (zie afbeelding hieronder) omdat het me in staat stelt om de eerste pagina identiek te vullen met alle andere,

Mijn vraag is de volgende, hoe maak ik het niet meer grijs? 

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden,

Julian.

Ik denk dat je verschillende keuzes in je drop-down menu moet hebben om het selectievakje te kunnen activeren.

Dit is wat de hulp zegt:

Wanneer een werkblad meer dan één sjabloon bevat en de tekening notities bevat die betrekking hebben op de aangepaste eigenschappen van een sjabloon, selecteert u de weergave die de sjabloon bevat waarvan u de eigenschappen wilt gebruiken. Tenzij u anders opgeeft, worden de eigenschappen van de sjabloon in de eerste weergave die aan het werkblad is toegevoegd, gebruikt. Of selecteer Zelfde als het blad dat is opgegeven in de documenteigenschappen als Aangepaste eigenschapswaarden van dit blad gebruiken boven alle andere is geselecteerd in de documenteigenschap Tekenbladen

1 like

De zin "hetzelfde als de laag die is gespecificeerd in de documenteigenschappen" is niet erg duidelijk.

1 like

Het is eerder:

Hetzelfde als het blad dat is opgegeven in de documenteigenschappen!

De oplossing is om de eigenschappen van het document rechtstreeks aan te passen (zie onderstaande afbeelding)

dus je moet de laatste optie aanvinken en voor mijn gebruik wilde ik dat het de informatie op mijn pagina 1 ophaalde,

Ik denk dat ik het goed heb uitgelegd voor de volgende die het probleem zullen hebben,

Fijne dag en nogmaals bedankt aan degenen die mijn vraag hebben beantwoord,

Julian.

1 like