Aangepaste eigenschappen - tekstlengte

Hallo allemaal,

Ik zou graag willen weten of het in de editor voor aangepaste eigenschappen mogelijk is om het aantal tekens te beperken?

De aanduiding van onze onderdelen/ASM wordt op deze manier gevuld, maar onze cartridges zijn niet eindeloos en soms is de gevulde aanduiding te lang. Ik zocht naar informatie op het forum en op internet, maar niets.

Is het mogelijk of niet? Zo ja, hoe?

Bedankt en vrolijk kerstfeest :christmas_tree:

Om er zeker van te zijn dat we het over hetzelfde hebben, maakt u een screenshot van de " Custom Property Editor".

Als u rechtstreeks naar de eigenschappen van het bestand gaat, is er geen beperking.

Als je het formulier of SmartProperties doorloopt, zijn er mogelijkheden.

Dit is mijn redacteur. Dit is het aanduidingsveld dat ik zou willen beperken.

Ik bevestig dat je met SMARTPROPERTIES uit de MyCad-suite het aantal tekens in het veld en vele andere specificaties kunt beperken

3 likes

Dat is precies wat ik zoek, maar ik heb niet de myCAD-suite :smiling_face_with_tear:

Dus de formuliereditor die bij SW wordt geleverd.

Blijkbaar lijkt dit niet mogelijk.
maar aangezien ik het niet gebruik (we hebben Smart Properties), kan een andere gebruiker je misschien betere informatie geven.

1 like

Hallo

Niet mogelijk native. Bovendien, aangezien gebruikers toegang hebben tot de aangepaste eigenschappen van bestanden zonder noodzakelijkerwijs de invoer te gebruiken " kaarten ", zou deze beperking snel worden omzeild.
Een beetje een beperking van SW naar mijn mening, zolang je ondersteunende of geïntegreerde tools gebruikt.

2 likes

Hallo

Kortom, het is niet native mogelijk.

Dank u allen voor uw hulp :slight_smile: