Ik heb een aangepast eigenschappenformulier voor mijn tekeningen gemaakt dat heel goed werkt. het stelt me in staat om het herpositioneren van de cartridge te vereenvoudigen voor informatie met betrekking tot het MEP. Ja, maar als ik een tekening heb met meerdere bladen, zijn de aangepaste eigenschappen van toepassing op alle bladen tegelijkertijd.
Mijn vraag: Is het mogelijk om verschillende persoonlijke eigenschappen in te vullen op meerdere vellen van dezelfde tekening? Zo ja, hoe?
Ja, het is mogelijk, klik met de rechtermuisknop op uw tekenblad en vervolgens op eigenschappen en vervolgens onderaan moet u de aangepaste eigenschapswaarden gebruiken voor het getoonde model, zie bijgevoegd scherm.
Welnee, want deze aangepaste eigenschappen zijn bestandseigenschappen en geen MEP-bladen. Persoonlijk gebruik ik ze ook voor annotaties op alle bladen, en ik zet opties om te controleren of ze degenen verbergen die onafhankelijk moeten zijn, dan vul ik ze met lagen die al vooraf zijn opgeslagen (watermerk, ...) of met een 3D-cartridge.
Kunt u uw aanpak in detail beschrijven, als het mogelijk is, zou het erg nuttig voor mij zijn. Ik zocht er echter naar en een persoon van de hotline vertelde me dat dit niet het geval was (?).
Anders moet u configuraties maken die in alle opzichten identiek zijn, behalve de eigenschappen die zullen veranderen.
Vul bij elke configuratie de gewenste eigenschappen in, selecteer vervolgens in de MEP de juiste configuratie op basis van weergaven, klik vervolgens, zoals hierboven vermeld, met de rechtermuisknop op blad 1 of 2 of 3 enz. en kies de gewenste weergave om de cartridge in te vullen
Om het te laten werken, moet uw formulier in de kamer zijn en moeten de aangepaste eigenschappen worden gekoppeld aan uw Europarlementariërs en dan zal het werken.
Ik zou graag Bart☺ willen, ik weet zeker dat je een goed advies zou geven, maar ik riskeer veel als ik interne informatie verspreid, er zijn namen, onze materiële referenties en klanten, in het veld waarin ik werk, is de handelsgeest daar heel resoluut in. Aangezien ik degene ben die de CAD organiseert, kan ik deze in detail beschrijven als u dat wilt.
Als ik het heb over aangepaste eigenschappen van MEP, heb ik het over de MEP (.drwprp) en niet over de part (.prtprp) eigenschappen.
Ik heb ervoor gekozen om die van MEP te gebruiken omdat we veel aanpassingen of evoluties van bestaande plannen hebben, dus om tijd te besparen verander ik de hele achtergrond en vul ik dit gedeelte aan. Dan zijn onze stukken niet heel ingewikkeld, maar wel allemaal verschillend.