Bijgewerkte aangepaste eigenschappen

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist de vorm van de aangepaste eigenschappen van onze onderdelen gewijzigd om wat informatie toe te voegen... naar de SAR.

Mijn vraag is de volgende en het antwoord is waarschijnlijk simpel: Hoe pas ik deze wijzigingen toe op de oude onderdelen die ik ga upgraden?

Bedankt :slight_smile:

2 likes

Hallo
Ik heb al de kans gehad om dit soort manipulatie uit te voeren...
De enige oplossing die we destijds vonden (ja, het is een beetje oud...) was om elke keer dat de oude munten werden geopend de nieuwe waarden in te vullen.
Het is misschien niet de snelste oplossing, maar het is namelijk goed gedaan.

Aan de andere kant, als de toegevoegde variabelen altijd dezelfde waarden hebben (bijv. bedrijfsnaam voor Europarlementariërs), waarom zou u zich dan niet tot BatchProperties wenden?

Succes...

2 likes

Hoi @erik_a :metal::skull::metal:

Batch converter is wat je nodig hebt denk ik.
Ik heb het getest en het werkt goed.

Voor de documenteigenschappen test ik Kopieeropties.
Het lijkt ook goed te werken voor massaverwerking.

Ik hoop dat het uw verzoek zal beantwoorden

1 like

Dank u @a_eriaud en @MLG voor uw antwoorden.

Inderdaad, terwijl ik doorging met zoeken, realiseerde ik me dat ik het formulier met persoonlijke eigenschappen opnieuw moest laden om het nieuws beschikbaar te maken.

Nee, het is niet altijd dezelfde waarde, maar door het in batches te doen, zou het het werk echt kunnen doen.

Ik zal hier meteen naar kijken :wink:

Bedankt

1 like

Hallo;
Voor de verwerking van verschillende eigenschappen, op verschillende documenten, raad ik het gebruik van het hulpprogramma " Integratie " van de Visiatv-suite (mycadTools) aan.

En het gebruik van Smartpropeties (ook Mycadtools) is veel meer " kneedbaar " en " toegeeflijk" dan de eigendomsvorm van Solidworks.

" Als je een klein fortuin gaat betalen voor MyCad-tools, kun je er net zo goed voor gaan "...

Vriendelijke groeten.