Aangepaste eigenschappen

Hallo

Is het mogelijk om custom properties te koppelen in assemblage en een onderdeel?

piece.jpg

Hallo, kunt u iets duidelijker aangeven wat u zou willen doen?

1 like

Hallo en bedankt voor het bekijken van mijn probleem.

Ik probeer specifieker te zijn:

Ik heb een stuk dat ik heb ingesteld met aangepaste eigenschappen (gemaakt met behulp van de software voor het bewerken van eigenschappenformulieren). Ik heb de functies en eigenschappen aan elkaar gekoppeld door vergelijkingen toe te voegen. Het resultaat past bij iedereen in mijn bedrijf.

Nu wil ik graag verder gaan in het proces omdat deze onderdelen onderdeel zijn van een assemblage en ik zou het leuk vinden om deze onderdelen eigenschappen te kunnen "controleren" vanuit de assemblage...

Ik zie iets beter, op basis van mijn kennisniveau van eigenschappen. De eigenschappen van de onderdelen zijn schoon

aan elk van hen en de eigenschappen van de assemblage zijn er specifiek voor. Ik zie niet in hoe ik het moet doen, want als we de waarde van de

van een eigenschap van een onderdeel sinds de assemblage, zou het nodig zijn om te slagen in het richten op welk deel, omdat anders de eigenschap in kwestie zou worden gewijzigd in alle delen waaruit deze assemblage bestaat.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Er is inderdaad de $ waarmee u de waarde van een woning kunt terugverdienen, zoals het herstellen van de woning Aanduiding van een kamer

om het in een tekenblok te zetten. Aan de andere kant zie ik niet hoe ik een woning met één kamer moet beheren

van een assemblage of tekening.

Vriendelijke groeten.

1 like