De tekening van het eigenschapsblad

Hallo

Omdat ik niet veel plaatwerk doe, loop ik tegen een probleem aan dat waarschijnlijk heel eenvoudig is. Ik heb een probleem met het activeren van sommige eigenschappen van de tekeningaanzichten. Waarom zijn sommige van hen inactief, vooral de weergave van buignoten?

Ik moet erop wijzen dat ik twee verschillende ontwerpen heb gemaakt, ofwel rechtstreeks met de plaatwerkmodule, ofwel met een klassiek massief ontwerp dat vervolgens werd omgezet in plaatwerk. Beide leiden me tot dezelfde ergernis.

Ik voeg een klein verklarend document toe om duidelijker te zijn.

Bedankt en een fijne dag verder

pb_mise_en_plan_tolerie.pdf

Hallo

Wanneer je op de uitgevouwen weergave klikt en naar de boom aan de linkerkant gaat, zouden er ook opties moeten zijn die je wel of niet kunt inschakelen. 

Dit is wat ik heb gedaan en ik leg het uit in het bijgevoegde document. De opties worden grijs weergegeven, zodat ze inactief zijn. Ik zie de regel "toon vouwnotities" die niet is aangevinkt, maar niet toegankelijk is. Daar wringt de schoen.

Ik heb dit probleem wanneer er een uitvouw in de kamer is, insert ==>plaatwerk dan uitgevouwen en daar in deze configuratie hebben we geen  toegang. Anders heb je je station al opnieuw opgestart??