Goedenavond
Ik zie niet in waarom je kunt zeggen dat SW achterhaald is.
Wat u op een ietwat abrupte manier aangeeft, is naar mijn bescheiden mening het resultaat van een fragmentarische analyse.
Allereerst zijn ten minste twee van uw beweringen dat "nooit enz..." onjuist zijn
Ik denk dat je SW-ontwerpers in de VS moet vragen die je alle kleine stukjes van processen zullen laten zien die al multi-core zijn, zoals het laden van onderdelen.
We kunnen de veroudering van software niet beoordelen op basis van één enkel criterium, namelijk het niet-gebruik van multithreading. Kijk eens hoe lang je hersenen je op een dag inactief maken vanwege intense gamberge, het is niet de software die de langzaamste tijd gaat.
Omdat AV meer uw intelligentie is dan de software.
Software die verouderd is, verdwijnt heel snel uit het landschap (in 40 jaar tijd heb ik er honderden zien verdwijnen, waaronder bestsellers). Goud: SW zoals in Uitvinder, Creo, enz... gebruik functies vooral voor ontwerpers in meerdere beroepen, en niet alleen voor fabrikanten van Bretonse bilboquets onder invloed van gammastralen van Noroît-winden. En als we goed kijken, zijn er in tien jaar tijd flinke veranderingen geweest in de functionaliteiten.
Het is waarschijnlijk dat u geen vrachtwagen van 15 ton gebruikt om een chocoladereep te kopen onder het voorwendsel dat er mogelijk een promotie van 5 ton chocolade voor een euro meer zou kunnen zijn. Een krachtige machine werkt dus beter zonder noodzakelijkerwijs multi-core te gebruiken. Aan de andere kant, neem een rotte computer of een tablet en je zult zien hoeveel deze achterblijft.
Alle software-uitgevers en vele andere bedrijven in alle sectoren integreren technologieën die zijn gemaakt en ontwikkeld door anderen die dit niet willen doen onder het voorwendsel dat NIH er op een of andere dag voor betaalt (zie Samsung onlangs met zijn telefoon).
In mijn werk gebruik ik grote assemblages van enkele duizenden onderdelen die in alle richtingen bewegen (bijna complexe kinematica) en de laadtijd is sinds V 2015 niet meer dan 10 seconden geweest.
Vernieuwingstijden duren slechts fracties van een seconde.
Alles is mooi, je zult me verwijten maken!
Welnee!
Er zijn veel fundamentele kritieken die kunnen worden geuit op de software waarvan de zeer grote fout volgens mijn dagelijkse ervaring is dat het geheugen verkeerd wordt beheerd, wat leidt tot crashes of valse fouten, of zelfs bestandsbeschadiging veroorzaakt. Als ik zie dat het begint te rommelen, sluit ik SW en start het opnieuw op. En alles wordt weer normaal.
Het tweede punt van kritiek dat ik zou willen hebben, is de inhomogeniteit tussen bepaalde functies: een beetje alsof functies die in een oudere versie zijn toegevoegd, een beetje slordig zijn geweest en nooit meer zijn herzien.
Ik heb meer dan twintig jaar ervaring in de architectuur van informatiesystemen in twee zeer grote bedrijven en ik kan je vertellen dat het herschrijven van software van enkele miljoenen regels code een heel gedoe is, vooral voor foutopsporing, dus niemand neemt het risico. Dit gebeurt wanneer besturingssystemen worden afgesloten (IBM is dit gewend). In dit geval gebruiken we molens die de oude code converteren, maar het zou bij niemand opkomen om alles te herschrijven.
Om een stukje informatie af te ronden dat je misschien niet hebt, brengt Nvidia de eerste GPU's uit die zijn gewijd aan Ray-Tracing met zijn nieuwe Turing-architectuur, maar vooral die raytracing in realtime doet en SolidWorks zit in het spel. Dat gezegd hebbende, het aantal mensen dat echte kwaliteitsrendering doet met solidworks is niet legio.
Ik was sneller om de rendering onder modo 901 te doen dan om de voorouder van photoview te gebruiken.
Bekijk de nieuwe 2019-versie van SW en begrijp waarom we functies beginnen te krijgen die geleidelijk dichter bij Nurbs-software komen. En welke koppeling er gemaakt kan worden tussen deze nieuwe modelleringsfunctionaliteiten met topologische optimalisatie
De Amerikanen zeggen dat trend niet het lot is.
Tegenwoordig zijn er, afgezien van CATIA, dat in een andere categorie speelt, zes CAD-softwareprogramma's van ongeveer hetzelfde niveau en vele andere die in de derde divisie spelen.
Voor een bedrijf dat wil overstappen van quichemolle software naar tartequiche: dit is een zeer zware beslissing, zeker voor de conversie en het gebruik van oude ontwerpen. Om nog maar te zwijgen van de tijd die het kost om te investeren in training om de nieuwe software correct te gebruiken. Ik verliet Inventor, dat een onbetaalbare storing had met betrekking tot mijn activiteit en ik verloor meer dan een maand om min of meer SW onder de knie te krijgen.
Als je een dozijn werknemers en duizenden onderdelen hebt, denk je niet twee keer na voordat je verandert.
Vriendelijke groeten