Curve-kwaliteit op Solidworks Composer

Hoi allemaal

Een assemblage geïmporteerd in Composer met zeer grillige rondingen, vooral in technische illustratie. Iedereen weet of er een kwaliteit aanpassing?
Het model in solidworks had al een nogal afschuwelijke curvekwaliteit, maar in CAD is het minder vervelend dan in rendering. Denk je dat de gekraakte curven zijn geïmporteerd uit SW of geserialiseerd onder composer?

Bedankt.

Goedenavond

In de werkplaats  is er een anti-aliasing checkbox ,  en daaronder een tabblad met de anti-aliasing instellingen.

Cdlt

Ik heb deze opties eigenlijk getest en mezelf verteld dat het dat moet zijn, maar anti-aliasing lijkt meer op anti-aliasing en werkt op pixelniveau, niet op het algehele uiterlijk van de curve van een model. Hiermee kunt u de pixels enigszins vervagen, zodat een lijn van niet wordt onderbroken door de pixels. Ik moet de curve gladstrijken, maar niet langer op de schaal van de hele curve die in 5, 6 delen is opgedeeld.

Hallo

Ik heb op dit moment geen toegang om te componeren. Misschien op vrijdag.

Om te zien of het uiterlijk afhangt van de kwaliteit van uw soliworks-montage:

1. Uw montage  in goede kwaliteit in  twijfel trekken in Solidworks
  2. Openen  onder Composer

Dit kan het begin zijn van een test .

Heb je een componistenbestand om te delen?

Afhankelijk van   onze samenstellingen werken we vaak in een kwaliteitsdatabase , maar we slaan ze op in de database  in een hogere kwaliteit om ze beter  te laten verschijnen in onze viewer.

Cdlt

Om een assemblage in lage kwaliteit te zetten, gebeurt dit in de bestandsopties, sectie beeldkwaliteit, toch?

PCQ Ik heb ze geprobeerd door het te veranderen en niets hielp.