@le gadget
Helaas is het een model dat in de loop van de tijd moet kunnen evolueren, want ik werk er nog aan...
Als ik het exporteer, kan het niet meer worden bewerkt.
Ik had veel hoop, maar helaas is het dat nog steeds niet
in Computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Solidworks\SOLIDWORKS 2022\Performance\Graphics\Hardware\Current:
- Renderer ==> Quadro RTX 4000/PCIe/SSE2
- Tijdelijke oplossing ==> 0x04000000 (67108864)
aan de andere kant kan ik de tweede manier niet vinden...
Ja, want dan kun je het aanmelden voor SW. Het parasolid-formaat laat je toe om een minimum aan info/SW te verliezen. En dan is het alleen om te testen en kost het niets.
Sorry dat er een backslash is die is gesprongen vanwege de automatische opmaak. Het is dit pad:
Computer\HKEY_USERS\ (gebruikersnaam of een reeks cijfers en rare letters) \SOFTWARE\SolidWorks\SOLIDWORKS 2020\Performance\Graphics\Hardware\Current
Aan het einde van de 2 paden moet je dezelfde waarden hebben.
0x04 zou goed moeten zijn, maar uiteindelijk kunnen we anderen testen.
(Opmerking: de rare nummers zijn eigenlijk de " gecodeerde " gebruikersnaam)
je hebt gelijk, ik zal een test doen als ik tijd heb...
Dat wil zeggen, dit weekend, helaas voor mij
Ik bevestig dat ik dezelfde waarden heb aan het einde van beide paden
je zou weten hoe je het me moet uitleggen, want ik begrijp het niet
Natuurlijk.
0x04000000 het is het hexadecimale equivalent van het decimale getal tussen haakjes dat erop volgt.
Als u andere mappen ontwikkelt, zoals de ATI Tech, zult u zien dat de waarde van de Workarounds anders zal zijn.
Het is niet abnormaal dat meerdere GPU's van dezelfde verkoper dezelfde Workarounds hebben.
Door deze waarde in de map Huidig te wijzigen, kan SW daarom worden misleid door te denken dat de geïnstalleerde GPU een gecertificeerde GPU is en zo bepaalde functies ontgrendelen. Daarna zullen sommige van deze functies goed of niet worden afgehandeld door de gpu, maar het geeft ons in ieder geval de kans om te testen.
Dat is hoe ik de RealView en antialiasing (bijna) kan ontgrendelen en de verbeterde perfs-box kan ontnuchteren, terwijl de kaart een niet-gecertificeerde 4090 is. Voorlopig wordt de RealView ook geweldig beheerd, de antialiasing en de verbeterde prestaties zijn grilliger en je moet slim zijn om ze min of meer te laten beheren.
De bedoeling van mijn suggestie was om uiteindelijk de waarde te veranderen in een waarde die misschien meer " in staat" zou zijn om de eisen te ondersteunen, of beter gezegd om eventuele beperkingen te doorbreken. Maar met je GPU die al zeer capabel is (minder krachtig dan de 4090, maar hij kan niet dezelfde dingen aan als een quadro) en gecertificeerd, weet ik niet zeker of er veel verandert. Of geef het door als een Quadro RTX A8000.
Ik hoop dat je meer begrijpt, beter.
Ik zou je hebben gevraagd om je asm te delen om op mijn kaart te testen, maar ik ben pas in 2020.
Bedankt voor je uitleg, het is super duidelijk!
Er is iets dat me een beetje stoort... het is dat ik niet het probleem heb met alle montage
Sterker nog, het is bijna de enige!
en als ik de sub-assemblies open loopt alles heerlijk
ik heb ook geen prestatieproblemen, het is GEWOON het scherm
en ik had je graag mijn ASM willen sturen, maar mijn baas zou niet blij zijn
Precies, het is de GPU die het grootste deel van het scherm beheert. Een gebrek aan VRAM, een ongeschikte of slecht geïnstalleerde driver, of andere weergavetechnieken die in actie zouden komen bij bijzonder resource-intensieve documenten en het scherm niet meer volgt.
Het geeft me trouwens een idee van een test.
PAS OP DAT U NIET OPSLAAT en SCHAKEL VOORAL AUTOMATISCH OPSLAAN uit voor deze test.
Verwijder elementen/componenten één voor één om te zien of het scherm op een bepaald moment weer normaal wordt.
Of je kijkt of het de hoeveelheid componenten is, of je kijkt of een specifiek element, zoals annotaties, blokken of andere, het probleem oplost wanneer je het verwijdert.
Ik zal het zo snel mogelijk testen en ik zal het je vertellen!
Bedankt voor de leads
Door je aanwijzingen te geven, zal ik me uiteindelijk herinneren wat ik deed toen ik met deze bug werd geconfronteerd...
Voordat ik op zoek ga naar ingewikkeld, begin ik met het stellen van een diagnose via Solidworks Rx...
Leeg mijn mappen *. Temp/
Verwijder vervolgens het stuurprogramma van de huidige grafische kaart om deze te vervangen door degene die wordt aanbevolen door Solidworks en koppel deze aan de voorgestelde correctiepatch:
https://www.solidworks.com/fr/support/hardware-certification/
Allemaal omdat uw versie van Driver niet wordt herkend voor Solidworks 2022...
Hallo
Naast @Maclane is geen van beide coureurs goed.
De ondersteunde mini is 472.84 en je moet op een driver van de R470-tak blijven voor de 2022.
Het installeren van de patch kan ook helpen.