Hoeveelheid in stuklijst

Hallo

in een nomenclatuur, om niet-getekende items te maken (lijm, etiket enz.) Ik voeg een regel in, ik wijzig de waarde van de Aanduidingscel, maar waar deze vastloopt: het is de hoeveelheidskolom die weigert te worden gewijzigd

Ik geef aan dat ik in SW2013 SP5 ben en dat het werkt in SW2013 SP3

Heb je een idee?

Bedankt

Hallo

Is dit het geval met een reeds bestaande nomenclatuur of met een nomenclatuur die sinds SP5 is ontstaan?

@+

Hallo

Op SW2013 SP4 werkt dit ook.

De hoeveelheid van een nieuwe regel, en zelfs een regel die overeenkomt met een bestaand onderdeel in de stuklijst, kan handmatig worden gewijzigd .....

Om Coyote te beantwoorden, het is een bestaande nomenclatuur en gewijzigd in SP5

Bedankt

Hallo

En heb je dus ook het probleem met een nieuwe nomenclatuur?

Aan de andere kant komt er nog een opmerking bij me op, hoe komt het dat je een SP5 uit 2013 hebt, voor mij is de laatste de SP4 uit 2013?

@+

1 like

Hallo

Ik heb een test gedaan op de bèta van 2014. En het lijkt het probleem te hebben beschreven voor de nomenclatuur voor de invoeging dat. 

Hallo

Als het echt vastloopt, kunt u lege onderdelen in uw assemblage toevoegen die uw "niet-getekende items" vertegenwoordigen om een voldoende hoeveelheid te hebben.

Thomas

2 likes

Hallo

autan voor mij, had moeten lezen SW2012 SP5 en niet SW2013

Ter info, ik heb het probleem gevonden:

Bij het wijzigen van een cel in een stuklijst wordt een bericht weergegeven met de vraag of we de koppeling willen verbreken.

Als u het selectievakje 'Niet vragen' inschakelt, kunt u de hoeveelheden in de stuklijsten niet meer wijzigen

door het vinkje uit te schakelen, verschijnt opnieuw het bericht en is het in orde

Bizard, toch?