Wat betekent het: "resulteren in een uitgeknipte afbeelding"?

Hallo

Sorry, ik heb niet de volledige foutmelding, maar dit bericht verscheen bij het openen van een basiskaart die ik heb gemaakt.

Het formaat van de basiskaart is standaard en A2 formaat. Een kleiner kader omringt de achtergrond, de achtergrond 10 minuten vanaf de rand van het A2-formaat

Ik hoop dat je genoeg informatie hebt.

Vriendelijk

Philippe

Hallo

Het specificeren van de software kan ook helpen, want sinds de update van de site verschijnen niet alle tags!

=> "3D, CAD, Import / Export forma ..."

1 like

Hallo

Ik denk dat het niet van de software komt, maar van de afdrukinstellingen.

U moet de afdrukmarges van uw printer of plotter aanpassen.

Hou ons op de hoogte!

En specificeer ook de software =)

2 likes

Goedenavond

Blijkbaar werk je aan SolidWorks, dus dit is wat in de buurt komt van je bericht:

Zou je geen foto met een snee hebben gemaakt? En in dit geval heb je misschien een gedeeltelijke snede gemaakt (snijlijn loopt niet over of niet meer aan weerszijden van het beeld). Als dit het geval is, klikt u met de rechtermuisknop op de sectieweergave, bewerkt u de schets of trekt u rechtstreeks aan de bijsnijdmarkering om deze te laten overlopen.

1 like

Ik dacht erover na Benoit, maar waarom dit bericht?

2 likes

Je kunt de foutmelding plaatsen dat ik een vriend heb die het verzamelt

En deze heeft hij niet 

Bedankt

@+-))

3 likes

Hallo

A priori zijn het de marges van de printer die groter zijn dan die van de tekeninginstellingen.

Corrigeer gewoon de marges:

http://help.solidworks.com/2011/french/SolidWorks/sldworks/LegacyHelp/Sldworks/Fundamentals/HIDD_PRINT_MARGINS.htm

In uw geval moet u de marges van de printer gebruiken (dus vink het vakje aan).

-