Wat moet mijn klant doen om toegang te krijgen tot mijn project?

Welke stap moet mijn klant stap voor stap nemen om toegang te krijgen tot mijn project.

Wees alsjeblieft specifiek, want ik ben geen lynkoa-pro.

Bij voorbaat dank

Moet hij een account hebben op Lynkoa, of geabonneerd zijn op MyCadplace?

Hij moet een account hebben op Lynkoa, maar hij hoeft geen abonnee te zijn.

De hulp van MyCADPlace geeft al veel informatie:

http://www.lynkoa.com/aide-mycadplace#Inviter van medewerkers

De mensen die je uitnodigt, ontvangen een e-mail van de afzender " cm@lynkoa.com ".

Leg uit aan de mensen die je uitnodigt om hun mailbox te controleren en vooral soms de spammap.

Wanneer u iemand uitnodigt, definieert u een rol voor deze persoon in het project.

Standaard is de rol "medewerker", wat betekent dat de uitgenodigde persoon ook  bestanden naar het project kan uploaden.

Als je dat niet wilt, stel je hun rol in op "Lezer". In dit geval kan het alleen de documenten/bestanden bekijken en downloaden.

Als u daarentegen wilt dat de persoon ook andere medewerkers kan uitnodigen, stelt u zijn rol in op "Beheerder".

Je kunt deze rollen ook wijzigen nadat iedereen is uitgenodigd.

We raden je aan de tekst van de uitnodiging aan te passen en deze te ondertekenen met je naam, zodat de mensen die je uitnodigt je herkennen.

Om meerdere mensen uit te nodigen, voert u hun e-mailadressen in, gescheiden door een komma en klikt u op 'toevoegen'.

Als deze mensen al een Lynkoa-account hebben, wordt hun e-mailadres automatisch aan u aangeboden terwijl u typt.

Als ze geen Lynkoa-account  hebben, doorlopen ze een stap voor het maken van een account voordat ze toegang krijgen tot uw project. Het aanmaken van een Lynkoa-account voor een gast is volledig gratis en zonder enige verplichting om iets te kopen! Leg het goede uit aan uw gasten.

2 likes

Opmerking:

Het is mogelijk om verbinding te maken met Lynkoa via Linkedin, Google, Twitter of Facebook.

En een klein artikeltje van de mogelijkheden:

http://www.mycadblog.fr/mycadplace-lieu-dechange/

1 like

u moet ook Google als uw browser gebruiken en deze instellen zoals aangegeven in de Help van MyCAD

dat hij lid is van LYNKOA

dat zijn e-mailadres overeenkomt met het e-mailadres dat hij heeft gedefinieerd als lid van LYNKOA

stuur hem een uitnodiging voor het MyCAD-project

En daar heb je het

@+ ................ BR

3 likes