Co musi zrobić mój klient, aby uzyskać dostęp do mojego projektu?

Jaki krok musi wykonać mój klient krok po kroku, aby uzyskać dostęp do mojego projektu.

Proszę o konkrety, ponieważ nie jestem profesjonalistą w dziedzinie lynkoa.

Z góry dziękuję

Czy powinien mieć konto na Lynkoa, czy być subskrybentem MyCadplace?

Musi mieć konto na Lynkoa, ale nie musi być subskrybentem.

Pomoc MyCADPlace daje już wiele informacji:

http://www.lynkoa.com/aide-mycadplace#Inviter pracowników

Zaproszone osoby otrzymają wiadomość e-mail od nadawcy " cm@lynkoa.com ".

Wyjaśnij osobom, które zapraszasz, aby sprawdziły swoją skrzynkę pocztową, a w szczególności czasami folder ze spamem.

Zapraszając inną osobę, definiujesz dla niej rolę w projekcie.

Domyślnie rola to "współpracownik", co oznacza, że zaproszona osoba będzie mogła również  przesyłać pliki do projektu.

Jeśli nie chcesz, ustaw ich rolę na "Czytelnik". W takim przypadku będzie mógł tylko przeglądać i pobierać dokumenty/pliki.

Z drugiej strony, jeśli chcesz, aby dana osoba mogła zapraszać również innych współpracowników, ustaw jej rolę na "Administrator".

Możesz również zmienić te role, gdy wszyscy zostaną zaproszeni.

Zalecamy dostosowanie tekstu zaproszenia, w tym podpisanie go swoim imieniem i nazwiskiem, tak aby zaproszone osoby Cię rozpoznały.

Aby zaprosić wiele osób, wpisz ich adresy e-mail oddzielone przecinkami i kliknij "dodaj".

Jeśli te osoby mają już konto Lynkoa, ich adres e-mail zostanie Ci automatycznie zaproponowany podczas pisania.

Jeśli nie mają konta  Lynkoa, przed uzyskaniem dostępu do Twojego projektu przejdą przez etap tworzenia konta. Założenie konta Lynkoa dla gościa jest całkowicie darmowe i bez żadnych zobowiązań do kupowania czegokolwiek! Wyjaśnij swoim gościom, co dobre.

2 polubienia

Uwaga:

Możliwe jest połączenie się z Lynkoa przez Linkedin, Google, Twitter lub Facebook.

I mały artykuł o możliwościach:

http://www.mycadblog.fr/mycadplace-lieu-dechange/

1 polubienie