Wat betekent een argument gevuld met "ONMOGELIJK" in de voorwaarden voor een workflow?

Hoi allemaal

Ik ruim mijn PDM-database op en kom deze workflow tegen met als argument voorwaarde "IMPOSSIBLE" (zie bijgevoegde afbeelding).

Wat betekent dit? Is dat logisch?

Ik vraag me af of deze feed actief is in mijn database, zo niet, dan verwijder ik hem.

Alvast bedankt voor uw feedback.

Flavianus.

argument_flux_de_travil_impossible.png

Hallo

Tenzij ik me vergis, is het een handmatig ingevuld veld, dus afgezien van het controleren of bestanden op een dag door deze stream zijn gegaan via zoekcriteria, zie ik het niet.

Aangezien je geen statussen kunt verwijderen waar bestanden doorheen zouden zijn gegaan, denk ik niet dat je een stream kunt verwijderen als deze bestanden nog steeds in de database aanwezig zijn (dit geval heb ik nooit getest).

Het argument "ONMOGELIJK" kan worden gebruikt om te voorkomen dat een bestand in de workflow terechtkomt.

Hallo Cyril,

Dank u voor uw antwoord en uw standpunt.

Ja, absoluut , het is een veld dat je handmatig invult (met de voorwaarden die aan de afbeelding zijn gekoppeld).

Maar ik kan me niet herinneren bij het maken van deze stroom waarom ik het "ONMOGELIJK" heb gezet.

Ik denk dat het is gebouwd en daarna niet meer is geëxploiteerd. Ik zou graag een manier vinden om erachter te komen of deze stream actief is of niet en deze te verwijderen als deze deze niet heeft. Volgens uw redenering kan ik in de stroom proberen de begintoestand te verwijderen, dit zal me een indicatie daarvan geven.

operateurs_de_condition_pour_les_flux_de_travail.png
1 like