Wat is het model van deze roto-lineaire cilinder?

Hallo mensen

Kent iemand het model van deze roto-lineaire cilinder? In ieder geval de fabrikant?

Ik heb de zoekfunctie voor afbeeldingen van Google getest, maar het gaf niets bevredigends. Misschien een niet-geoptimaliseerd gebruik? ;-)

Dank u voor uw hulp.

1 like

Hallo

Heb je deze afbeelding op het net gevonden of heb je hem zelf gemaakt?

Het is geen afbeelding van het net, het is een foto gemaakt door een collega.

Hoi Benoit,

Kun je de foto bijvoegen om een betere zichtbaarheid van de plaat te hebben of is dit onmogelijk?

1 like

Ze is op haar best wat ik heb. Het is een grotere foto, ik heb net opnieuw scherpgesteld. Sommigen herkennen dit soort etiketten? SMC?

Het is een foto genomen in China, maar normaal gesproken zijn dit producten die in Europa verkrijgbaar zijn. Normaliter...

screenshot2993.jpg
1 like

Het zou eruit kunnen zien als SMC.

Voor een persoonlijke foto werkt het zoeken naar afbeeldingen slechts zeer zelden, voor zeer gewone objecten, met lijnen en een goed gedefinieerd contrast.

Nou en dus, wat is een krik? :)

Het SMC-assortiment ziet er niet helemaal zo uit in lineair roto:

https://www.smc.eu/portal_ssl/WebContent/digital_catalog_2/jsp/view_descriptions.jsp?dc_product_id=17392

2 likes

Het mkz-model komt in de buurt ;-)

Het zijn specifieke modellen op aanvraag 

2 likes

Een beetje @Freeman ... vooral de MK p10 serie (Ø20,Ø25);)

https://content2.smcetech.com/pdf/MK-A_EU.pdf

4 likes

Inderdaad, ik had de modellen in elke diameter op de 3D-configurator geprobeerd, maar deze modelleerde elke keer een cilinder met 4 bevestigingsmiddelen.

2 likes

Bedankt jongens. Ik kreeg nog een foto, het lijkt erg op een MK-jack.

3 likes

@Freeman: Ik herinner me ontwerpen waarbij ik die verdomde configurator vertrouwde. Ik bereid alles goed voor zoals het hoort, ik zal de 3D herstellen ... En verrassing, niets gaat goed. Grote, grote frustratie bij de vergadering (gelukkig dat ze de juiste 3D geven!)

3 likes

Ik wilde helpen, maar ik werd voor de gek gehouden door deze configurator. :'(

1 like

Maar je hebt Freeman_83 geholpen! Dat is het doel van de vragen, om een uitwisseling tot stand te brengen, om een reflectie op te bouwen. Niet per se het onbeperkt zoeken naar punten! :-)

A+

1 like