Hallo, ik zou dit stuk graag in plaatstaal willen maken zodat het kan worden gevouwen en uitgevouwen, de basis moet een halve cirkel zijn. Ik heb geprobeerd de twee onderstaande schetsen samen te voegen met de overgangsvouwtool, zonder succes.
Hallo, ik zou dit stuk graag in plaatstaal willen maken zodat het kan worden gevouwen en uitgevouwen, de basis moet een halve cirkel zijn. Ik heb geprobeerd de twee onderstaande schetsen samen te voegen met de overgangsvouwtool, zonder succes.
Onderdeel dat fysiek niet te maken is in plaatwerk
behalve stempelen om heel te blijven
U kunt een flat out doen met behulp van de tool met dezelfde naam in het oppervlak
@+ ;-)
Hallo
Voor mij is het haalbaar in crunching, omdat je de rand niet laat vallen. Ik zou beginnen met het principe van het maken van een kegel en dan zou ik een of twee materiaalverwijderingen doen om het gewenste resultaat te bereiken.
Hallo
Ik bevestig de oplossing van ac cobra. De kegel lijkt mij het meest geschikt.
Is het onderdeel dat je hebt in volume of oppervlakte? Als het volume is, kun je proberen het materiaal van de gevallen rand te verwijderen en dan een hoekje (0,5 tot 45°) van het kleine rechte deel dat aan de onderkant overblijft te breken. Je klikt op het bevooroordeelde deel dat je net hebt gedaan en dan zet je het om naar plaatwerk en daar zou het moeten werken.
Dank u allen voor uw antwoorden.