Wat zou de oplossing zijn om dit probleem van het openen van een bestand op te lossen, stap van INVENTOR 2019 naar Solidworks 2017. Bericht 'Indexregistratiefout'

Het bestand is mogelijk te groot 20 MB

Of het nu in stap 208 of 214 is, het bericht is hetzelfde "Index Registration Error".

Ik heb het ook geprobeerd in IGES-formaat. Bericht dat SolidWorks niet meer  werkt.

Als je deze problemen al bent tegengekomen en als je een oplossing hebt, zou ik geïnteresseerd zijn.

Dank u in de tussentijd voor uw bijdragen.

Hallo

Om te zien of de bestandsnamen, mappen niet te veel tekens bevatten .

Moge de kracht met je zijn.

2 likes

Bedankt voor de informatie! Het is waar dat ik dit op het netwerk doe, wat de routering van conversies een beetje verhoogt. Ik ga de locatie van de bestanden die moeten worden geconverteerd wijzigen.

Heb een goed einde van de dag.

20MB zou moeten slagen, het zal tijd kosten. Lokale behandeling kan alleen maar beter zijn.
Je zou parasolid moeten proberen, wat het "natuurlijke" formaat is van Inventor en SW.
Kijk in het originele model, of er niet te veel open oppervlakken zijn.

Zo niet, dan moeten we misschien de verschillende subsets converteren (hopelijk zijn die er).

1 like

Dank je wel  Obi Wan en Stefbeno. Voor uw steun. Het bestand was inderdaad een kant-en-klaar bestand van Inventor om fouten te beperken. Maar uiteraard te groot met onderdelen met nogal complexe geometrieën. Uiteindelijk heb ik de subassemblages omgezet en weer in elkaar gezet in SolidWorks. Een beetje ingewikkelder, maar daar ga je. We zijn aangekomen bij het resultaat. Nogmaals bedankt.

JP