Beste kameraad, dit is een bluffende cartoonist die tegen je praat!!
Ik heb een Surface Pro4 i7 512SSD 16GB intel iriskaart geprobeerd met SW 2014....
Afgezien van de grootte van het scherm, wat het ontwerp niet gemakkelijk maakt, kwam ik een vloeiend ontwerp tegen dat gelijk is aan een mobiel werkstation voor 2300 €
natuurlijk vergeten we het tactiele en rusten we ons uit met een goede muis met het kleine toetsenbord dat goed past, en hebben we een ULTRA mobiele werkmogelijkheid.
Eenmaal aangesloten op een redelijk groot extern scherm, heeft deze tablet niets te benijden aan zijn laptopconcurrenten.
Ik denk niet dat de ervaring hetzelfde zou zijn geweest als SW 2016 erop was geïnstalleerd
Ja, ik geef je feedback op al mijn aankopen (laptop en desktop).
Een vraag bedoeld voor Mac-gebruikers die hebben geprobeerd Solidworks op macbook pro te gebruiken "Gerald of andere gebruikers die deze willen beantwoorden"
PS: Het is niet om te irriteren, het is om er een mening over te hebben.
Wat vind je hiervan: https://bizon-tech.com/us/bizonbox3-egpu.html/
"Stef Beno" inderdaad de Nvidia M5000, M6000, K-serie kaarten... en SW-kaart gaat in dit geval door. Ik nam contact op met het bedrijf, nadat ik had bevestigd dat het al door gebruikers was gedaan en Windows gebruikte op hun Mac Book Pro, Mac pro enz. enz.
Voor emulatie zou Fusion 8 het beste compromis zijn...
Het andere probleem dat ik zie, is dat het zonde is om een laptop te hebben als het is om een externe doos te krijgen (niet klein overigens) om een gemis te compenseren als er geïntegreerde oplossingen zijn (weliswaar minder "slim").
Vergeet niet dat deze box van stroom moet worden voorzien...
en een externe behuizing voor een grafische kaart aangesloten op een thunderbolt voor Mac, een deal voor meer dan 1000 € zonder de grafische kaart ....
Voor degenen die geïnteresseerd zijn, zijn er verschillende oplossingen, waaronder een bedrijf: https://bizon-tech.com/ waarmee ik contact heb opgenomen en me de volgende informatie heb verstrekt:
Ik heb de compatibiliteitsinformatie dubbel gecontroleerd, helaas zullen Quadro M4000, M5000 en M6000 niet werken.
Alleen deze Quadro GPU's zijn compatibel: Quadro K4000, Quadro K4200, Quadro K5000, Quadro K5200, Quadro K6000.
De BizonBOX 3 heeft voldoende bandbreedte om elk van deze GPU's op 95-97% te gebruiken.
Behuizing die werkt in Thunderbolt 3 met een redelijk redelijke voetafdruk en een mooi ontwerp.
(Product met een mogelijke garantieverlenging, die niet te verwaarlozen is...).
Voor vergelijkingen zal ik contact opnemen met het bedrijf "Sonnet" om de compatibiliteitstabel van Nvidia grafische kaarten te hebben... en ken de bandbreedtecapaciteiten.
Het wordt niet aanbevolen om Macs te gebruiken om op SolidWorks te werken. Dit is natuurlijk mogelijk dankzij de mogelijkheid om een Windows-besturingssysteem op je Mac te installeren. Degenen die een Mac gebruiken om aan SolidWorks te werken, zijn slimme Mac-gebruikers en gebruiken het voor al het andere. Het probleem is dat het parallel uitvoeren van twee besturingssystemen dubbele bronnen vereist en daarom zal de capaciteit van de machine beperkt zijn, met name RAM en grafische kaart. De CPU daarentegen, hoe meer cores hij heeft, hoe lager de kloksnelheid en SolidWorks geeft de voorkeur aan het tegenovergestelde, een snellere kloksnelheid die de voorkeur heeft boven meerdere cores. Mac biedt Quad-core of dual quad-core in zijn beste machines. Slechte keuze voor SolidWorks, dat beter draait op snelle dual-cores, wat ook goedkoper is.