Hallo les Lynkoeurs
Ik ben bezig met het nieuw leven inblazen van een oud concept van een standaard ding thuis. Het is een assemblage met verschillende configuraties, opgebouwd uit onderdelen met verschillende configuraties.
Toen het ontwerp klaar was, had de gebruiker op dat moment niet het briljante idee om de configuratienamen aan elkaar te relateren.
Ik kan bijvoorbeeld de assemblage hebben met de configuratie "3 short left storage" die bestaat uit een onderdeelconfiguratie "xx" en andere onderdelen met andere configuratienamen.
Voel je het aankomen, de verwarring?
Ik moet een nieuwe configuratie aanmaken. Dus ik heb al mijn kleine veranderingen aangebracht, enz. enz. En toen ik een standaardonderdeel hergebruikte, merkte ik een klein probleem op van ongeveer 1 of 2 mm. Het deel in kwestie heeft geen logische kanten (ik zie waar de fout eigenlijk vandaan komt).... En daar zit een probleem.
Ik wil het graag wijzigen terwijl ik er zeker van ben dat het andere configuraties niet verstoort.
Zo kom ik bij mijn vraag: Hoe weet ik naar welke assemblageconfiguratie de configuratie van een onderdeel verwijst?
Op een eenvoudige of een ietwat omslachtige manier, het maakt niet uit. Maar ik heb ongeveer 30 verschillende configuraties in de montage. En ik wil zoveel mogelijk vermijden om ze handmatig de een na de ander te bekijken (super vervelend!)
Bij voorbaat dank