Ik ben een beginner, dus ik weet niet precies wat een "desktopprinter" is, maar ik zou vooral graag een printer willen die in mijn budget past om te beginnen :)
Ik heb de vraag bewerkt. Ik had graag een mening gehad over de 3 printers die ik noemde, aangezien ik er niet veel van weet, of anders een model met hetzelfde budget.
En ik had de vergelijking gezien, trouwens, als @alexandre van de site hier http://www.priximprimante3d.com langskomt, wacht ik op zijn feedback over deze modellen!
Dus zo, zonder er iets van te weten en volledig subjectief... Je tweede link is degene die ik het liefste wil. Het is mooi, de site is goed gedaan. Kortom, niets anders dan verpakking! (Naam van Zeus, ik ben een slachtoffer van de consumptiemaatschappij!)
Anders denk ik dat je voorzichtig bent geweest. Maar je eerste link lijkt alleen compatibel te zijn met Windows7. Je hoeft niet overgestapt te zijn naar de gratis versie10 wat;)
Dat is het, dat is al mijn volkomen nutteloze bijdrage^^
Goed resultaat voor 399€ met weinig ingewikkelde aanpassing
Hoe meer je in prijs stijgt, hoe completer de software is. Persoonlijk raad ik met alle tests die ik heb gedaan kitprinters af, of zou ik zelfs liever voor ultimaker of reprap gaan (maar of budjet)
als het voor de kunst is en niets functioneels, is de Prussa-versie van het Alu-chassis erg goed, maar een slagingspercentage van 60% (beter dan de kits waar we onder neofieten naar 30% gaan)
Hallo .PL, ik volg je e-mail op die ik zojuist heb ontvangen. De eerste vraag die je jezelf moet stellen is: voor welke toepassingen wil je deze printer gebruiken? Dit elimineert al veel machines, zowel wat betreft het printvolume als de materiaalcompatibiliteit.
Kwaliteit van onderdelen, prototyping of complexe assemblage enz...
De afmetingen van de kamers die u wilt tot het maximum.
Wil je een stoofpotje dat 1 maand meegaat, neem dan de prusa i3
De print r-bot is duur voor wat hij bevat. Je betaalt vooral voor het ontwerp.