Jestem nowicjuszem, więc nie wiem dokładnie, czym jest "drukarka biurkowa", ale szczególnie chciałbym mieć drukarkę, która mieści się w moim budżecie, aby zacząć :)
Zredagowałem pytanie. Chętnie poznam opinie na temat 3 drukarek, o których wspomniałem, ponieważ nie znam się na nich zbyt wiele, a poza tym modelu w tym samym budżecie.
I widziałem porównanie, nawiasem mówiąc, jeśli @alexandre strony http://www.priximprimante3d.com przechodzi tutaj, czekam na jego opinię na temat tych modeli!
Więc tak, nic o tym nie wiedząc i zupełnie subiektywnie... Twój drugi link jest tym, którego najbardziej chcę. Jest piękny, strona jest dobrze zrobiona. Krótko mówiąc, nic tylko opakowanie! (Imię zeusa, jestem ofiarą społeczeństwa konsumpcyjnego!)
W przeciwnym razie myślę, że byłeś ostrożny. Ale tylko pierwszy link wydaje się być kompatybilny z Windows7. Nie musisz mieć przesiadki na darmową wersję 10 co ;)
To wszystko, to cały mój kompletnie bezużyteczny wkład^^
Dobry wynik za 399€ przy mało skomplikowanej regulacji
Następnie, im bardziej podniesiesz cenę, tym bardziej oprogramowanie jest kompletne. Osobiście ze wszystkich testów, które przeprowadziłem, odradzam drukarki zestawowe, a nawet wolałbym wybrać ultimaker lub reprap (ale lub budjet)
jeśli chodzi o sztukę i nic funkcjonalnego, wersja prussa podwozia Alu jest bardzo dobra, ale 60% skuteczności (lepsza niż zestawy, gdzie schodzimy do 30% wśród neofitów)
Witaj .PL, Odpowiadam na Twój e-mail, który właśnie otrzymałem. Pierwsze pytanie, które musisz sobie zadać, brzmi: do jakich zastosowań przeznaczona jest ta drukarka? To już eliminuje wiele maszyn, zarówno pod względem ilości druku, jak i kompatybilności materiałowej.
Więc to, co musisz wiedzieć, to co chcesz z nim zrobić.
Jakość części, prototypowanie lub skomplikowany montaż itp.
Wymiary pomieszczeń chcesz do maksimum.
Jeśli chcesz gulasz, który wystarczy na 1 miesiąc, weź Prusa i3
Print r bot jest drogi jak na to, co zawiera. Najczęściej płaci się za projekt.