Hallo
Naar aanleiding van mijn vraag over de configuratie van een automatische update van het mechanisch gelaste bij het wijzigen van het "Lib Feat Part" -profiel. SLDLFP, ik vraag uw hulp om ons te begeleiden naar een nieuwe methodologie (of niet, afhankelijk van wat mogelijk is).
Wat we willen is een database met profielen hebben (leverancier of in-house) die we kunnen gebruiken voor de samenstelling van onze 3D-bestanden en vooral dat elke wijziging van het bronbestand of profiel gevolgen heeft voor alle bestanden waarin het is ingevoegd.
Mijn collega's waren gegaan voor een bank van Lib Feat Parts voor gelaste constructies, maar het probleem is dat er geen update mogelijk is anders dan handmatig.
Ik dacht aan een bibliotheekschetsbank die op een bepaalde manier identiek is aan onze huidige Lib Feat Parts die we in onze bestanden zouden kunnen integreren, maar ik heb deze methode nooit gebruikt, dus ik ken de limieten of beperkingen niet, behalve dat de positionering en oriëntatie delicater is.
Wat denk je? Heb je ideeën?
Wetende dat het vrij gemakkelijk te gebruiken moet blijven.
Ter info, we zijn op SolidWorks SP5 / EPDM 2017 Pro en myCADservices/tools Premium.
Bij voorbaat dank ;-)
Antho