Welk stuk zou aan deze beschrijving kunnen voldoen?

Hallo, ik ben een student in het eerste jaar van dut GMP en ik heb een klein probleem in een ontwerpopdracht, ik kan niet vinden hoe dit onderdeel eruit zou zien, ik heb lang gezocht maar ik zie het niet, dus ik zou hulp nodig hebben. Op de foto maken alleen de sterke lijnen deel uit van de te ontwerpen ruimte, de rest (de dunne lijnen) vertegenwoordigen de delen die de betreffende kamer zullen omringen. Als iemand me zou kunnen laten zien hoe dit stuk eruit zou kunnen zien, dank je dan bij voorbaat  !

20151123_000227.jpg

Hallo

Het is gewoon een vierkante steun die moet worden gedefinieerd.

Het heeft een vlaksteun op een tafel en moet de as van een ratel in rotatie geleiden.

Het stuk moet worden afgewerkt door deze 2 technische functies te definiëren.

Voor roterende geleiding kunnen bijvoorbeeld een schouder aan de ratelzijde en een elastische ring aan de andere kant de rotatiegeleider in positie worden gebracht. Er zijn veel oplossingen.

8 likes

Hallo en bedankt voor dit antwoord, maar ik zie niet in hoe ik de twee opgelegde T-ribben zou kunnen plaatsen ...

Wel 1 tussen de as van de ratel en de ratel en 1 tussen de as van de ratel en de basis bijvoorbeeld. Maar er zijn ook andere mogelijkheden.