Hallo
Ik moet de muis op mijn pc vervangen.
Heeft u mij op dit moment een model aan te bevelen voor kantoor- en CAD-gebruik voor minder dan 50€?
Het maakt niet uit bedraad of draadloos en ik heb ook grote handen... :)
Bedankt!!
Hallo
Ik moet de muis op mijn pc vervangen.
Heeft u mij op dit moment een model aan te bevelen voor kantoor- en CAD-gebruik voor minder dan 50€?
Het maakt niet uit bedraad of draadloos en ik heb ook grote handen... :)
Bedankt!!
Hallo
Ik gebruik de "kers" al heel lang en goedkoop (ongeveer 15€), en werkt wonderwel.
https://www.compufirst.com/cherry-mw-2400-souris-2-4-ghz-noir/fiche_prod.do?prodId=2226977&drtf=1720&gclid=EAIaIQobChMIv_mmyqaM7QIVApzVCh3KlwnpEAQYAyABEgJDvfD_BwE
Hallo
Voor mij is het een standaard bedrade Dell MS116 , dus basis 3 knoppen ... En het werkt heel goed, naar mijn mening hoef je niet te glimlachen voor "astronaut".
Vriendelijke groeten
Hallo
Ik koos voor een muis die iets ergonomischer was zonder verticaal te zijn:
https://fr.rs-online.com/web/p/souris/1759914
Het is een draadloos model dat ik gebruik met oplaadbare batterijen.
De bediening is in het begin een beetje verwarrend, maar je went er heel snel aan. Sindsdien heb ik geen pijn meer in mijn elleboog.
Vriendelijke groeten.
Goedenavond
Ik gebruik twee muizen tegelijk! ;-)
Een 3-knops muis (logitech basic) in de linkerhand voor de schets en een 3D SpacePilot pro muis van 3Dconnexion voor alles wat met zoomen en draaien te maken heeft (als ik met de laptop naar een klant reis, gebruik ik Microsoft Surface Dial). Ik gebruik ook het toetsenbord met veel snelkoppelingen.
Ik heb geprobeerd de Evoluent Mouse te gebruiken, waarvan wordt gezegd dat hij ergonomisch is, maar veel te zwaar, dus verlaten (naast een gedoe om te installeren).
Vriendelijke groeten
In principe geef ik de voorkeur aan bedrade muizen, het voorkomt dat de batterij op het verkeerde moment leeg raakt....
Op kantoor gebruik ik een Microsoft M4500-muis, configureer gewoon de zijknop opnieuw voor de middelste klik in plaats van het wiel Het enige nadeel is de "rubberen" hoofdband die slecht veroudert door mijn zweet.
Thuis is het een Logitech M500, wat voor mij nog comfortabeler is (vorm, materiaal, mogelijkheid om eenvoudig over te schakelen van een getande naar een vrije) en zelfs aanpassing voor de knoppen.
De 2 zijn al een paar jaar aan het overleven.
Hallo
zoals @stefbeno gebruik ik een Logitech M500, om de redenen die hij noemde + de zijknoppen die hij vergat te vermelden en die naar mijn mening essentieel zijn voor de navigatie in de mappen (terug naar/volgende).
Helaas is de muis maar al te vaak een werkinstrument dat wordt verwaarloosd door werkgevers/bazen, terwijl het ons belangrijkste werkinstrument is.
Ik zou zelfs nieuwsgierig zijn naar het aantal klikken en de kilometers roulette die zijn afgelegd tijdens een drukke dag tekenen.
Hallo
een logitec G402. Ik hou van de grip en de lichtheid.
De muis mag niet te klein zijn (gebalde hand en snel pijn) Ik geef de voorkeur aan een bedrade muis, wees voorzichtig met modellen op batterijen, 1 is prima 2 het weegt de muis te veel en het gewicht kan het werk snel ongemakkelijk maken.
Ik kan niet wennen aan verticalen.
Zoals hierboven vermeld, is de muis een zeer belangrijk element, maar er zijn zeer goede goedkope modellen.
Hallo
Op mijn werk heb ik een 3d verbinding, het is geweldig als muis maar duur.
Thuis werk ik met een bedrade Logitech M500 die qua beweging te zwaar en te precies is.
Vriendelijke groeten