Welke SP versie voor een nieuwe installatie van de SolidW2016

Hallo

Ons ontwerpbureau heeft 2016-versies gekocht om de "oude 2011's" die zijn geïnstalleerd te upgraden.

Wat raadt u mij aan om deze "evolutie" goed te laten verlopen?

Het verwijderen van de oude versie met herinstallatie van de nieuwe als een "eerste keer" of de installatie met update van de bestaande versie?

Is het beter om de nieuwe versie rechtstreeks in SP2 of SP0 te installeren en vervolgens SP1 en SP2 af te maken?

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.

Hallo

Voor een schone installatie raad ik je aan om je oude versie van Solidworks te deïnstalleren, ook al is het tegenwoordig steeds minder een probleem om software als "update" te installeren.

U kunt de laatste resterende mappen ook handmatig verwijderen om mogelijk ongebruikte bestanden te voorkomen.

U kunt uw versie echter rechtstreeks in SP2 installeren, het zal automatisch de andere versies via SP2 doen.

In de hoop je vraag beantwoord te hebben.

Vriendelijke groeten

6 likes

Hallo

Direct SP2! En een nieuwe faciliteit zal schoner zijn.

6 likes

Hallo, zie dit onderwerp!

http://www.lynkoa.com/forum/solidworks/maj-solidworks-2016-pro-licence#answer-629501

Yoan.pacquelet had een complete procedure opgezet om een schone installatie te maken. 

En natuurlijk raad ik ook SP2 aan.

Vriendelijke groeten

1 like

Net als mijn acolieten. Het is een bron van toekomstige bugs om een eenvoudige update uit te voeren

3 likes

Als je de SP2 kunt installeren of wachten op de 3 als gt22 en thom@s zeggen, vraag BART om de bugs van de SP0 of PS1

1 like

Ik heb altijd gehoord van geïnformeerde gebruikers

(geen verkopers, je hebt het goed ;-))

wacht op SP3 in ieder geval om te werken met ...................................

@+ ;-)

2 likes

+1 met GT22

wacht op SP3 of zelfs SP4!

Persoonlijk loop ik vrijwillig altijd een jaar achter op de nieuwe versies...

3 likes

Dank u voor uw antwoorden.

Dus ik ga je advies opvolgen met de installatie van SP2 na het verwijderen van de oude bestanden.

Dank u voor uw antwoorden.

Dus ik ga je advies opvolgen met de installatie van SP2 na het verwijderen van de oude bestanden.