EPDM is compatibel met alle soorten bestanden, ook bestanden die niet van SolidWorks zijn.
Als er geen wijzigingen zijn aangebracht in de SolidWorks-bestanden, is het niet nodig om ze over te dragen aan de PDM, dus er is geen noodzaak om een conversie uit te voeren.
Als we met SolidWorks 2006 werken, nee : ik denk dat het de implementatie in SolidWorks (add-in) is die niet zal werken, maar we moeten ze nog steeds in de PDM kunnen zetten dankzij de externe software.
Als je SolidWorks 2006-bestanden gebruikt met een nieuwere versie van SolidWorks, ja, zoals ik in mijn eerste antwoord aangaf.
Ja, uw SW2006-bestanden kunnen worden opgeslagen in de EPDM 2014-status .
Aan de andere kant kun je ze niet upgraden, want om ze te laten evolueren heb je minimaal SolidWorks 2013 nodig en wanneer je deze bestanden opent voor wijziging, zal SolidWorks ze voor je converteren.
Als een bestand uit 2006 in sw 2012 wordt geopend en lees-schrijft, wordt het aangeboden om op te slaan en daarom geconverteerd naar 2012. Maar als het niet wordt geregistreerd, zal het in 2006 blijven.
Voor alle duidelijkheid: werk je alleen met SW 2012, geen probleem.
Als je sommige bestanden met sw 2006 wilt blijven gebruiken, sla je ze gewoon niet op, maar ze kunnen in een nieuwere PDM staan.