Hallo
Waarom werkt " Contact " niet in een bewegingsstudie?
Ik kies de 2 componenten om met elkaar in contact te brengen, maar er gebeurt niets als ik de berekening start.
Wat doe ik verkeerd?
Bedankt
Hallo
Waarom werkt " Contact " niet in een bewegingsstudie?
Ik kies de 2 componenten om met elkaar in contact te brengen, maar er gebeurt niets als ik de berekening start.
Wat doe ik verkeerd?
Bedankt
Hallo;
Het komt soms (vaak) voor dat de oplosser niet start als je vanaf een externe server werkt (ook al krijg je over het algemeen een mooi crashbericht na 20 minuten grote ..." leeg ").
Probeer uw assembly en de componenten rechtstreeks op de lokale schijf van uw pc op te slaan (c:) en de scan uit te voeren nadat u alle tijdelijke bestanden hebt gelezen (Solidworks RX).
Ik was het vergeten, de oplosser houdt ook niet echt van externe verwijzingen of virtuele componenten en herhalingen...
Vriendelijke groeten.
Hallo @Maclane
Ik heb wel een herhaling. Ik zal het opnieuw proberen met dubbele componenten. Bedankt.
Ten slotte gaat de herhaling niet over de componenten die met elkaar in contact moeten worden gebracht, maar hey.
Trouwens, is er een manier om het aantal exemplaren te kiezen dat je wilt dupliceren? Ik bedoel anders dan het kopiëren van de hoeveelheid op zijn plaats (kopieer 1 plak 1, kopieer 2 plak 2, kopieer 4 plak 4, kopieer 8 plak 8, kopieer 16 plak 16, enz.).
Of om repetities zelfstandig te maken? Om herhalingen om te zetten in op zichzelf staande componenten? Bewerken: Gevonden hoe; Klik met de rechtermuisknop op de herhaalfunctie en " Herhaal ontbinden ".