Hallo, is het mogelijk om tweefactorauthenticatie uit te schakelen om verbinding te maken met dit forum?
Hallo de STAF van het forum,
Daar ben ik het helemaal mee eens.
AR.
Hallo,
Op mijn gebruikelijke pc en alleen op het forum identificeer ik mezelf nooit.
Voor de VISIATIV-site daarentegen moet je aansluiten, maar nog steeds geen dubbele identificatie
Hallo, ik ben terug met mijn vraag, is het mogelijk of onmogelijk alsjeblieft?
Hallo @Scofield1;
Ik heb de indruk dat niet iedereen op dezelfde manier " gelogd " is (computergrap) voor de verbinding op het forum (het is voor de Visiativ-site en ik heb het niet eens over hun " spare Part" -platform dat ik test) niet eens is...
Persoonlijk moet ik mezelf elke keer dat ik verbinding maak dubbel identificeren en de manoeuvre herhalen als ik het slechte idee heb om mijn browser (Firefox PC) te sluiten.
Dat doet me afvragen:
Wat is de relatie tussen dubbele identificatie (e-mail met numerieke code) en combinatie (apparaat + browser + besturingssysteem)?…
voor mij desktop-pc +Windwos 10 [en ja, weer] + Firefox
En " ja " het is pijnlijk om elke keer je kwalificaties te moeten laten zien...
Hallo allemaal, ik ga mijn onderzoek zelf uitvoeren en ik neem snel contact met jullie op.
Na wat onderzoek van mijn kant heb ik een antwoord dat je misschien niet per se blij maakt, maar het raakt wel een belangrijk onderwerp: gebruikersveiligheid.
Het is daarom niet mogelijk om tweefactorauthenticatie uit te schakelen, omdat dit het risico op hacking en het aanmaken van frauduleuze accounts beperkt.
Om je wat meer context te geven: elk tweefactorauthenticatietoken blijft 90 dagen geldig, zolang de sessie actief blijft in dezelfde browser. Aan de andere kant, als hetzelfde account op een andere browser of apparaat wordt geopend, wordt automatisch een nieuw tweefactorauthenticatieverzoek gegenereerd.
Let ook op dat privé browsen of bepaalde extensies die cookies blokkeren vaker dan verwacht kunnen leiden tot een tweefactorauthenticatieverzoek.
Ik hoop dat deze elementen je kunnen helpen om duidelijker te zien ![]()
Bedankt voor de kleine vraag ![]()
Helaas verklaart dit veel dingen in mijn geval...
![]()
Voor mijn deel log ik in met dezelfde pc en altijd met Chrome.
Bedankt Roman voor de feedback