Hoi allemaal?
Ik heb een station met SW2014 onder Seven.
Ik wil de bestanden delen met collega's die onder XP of Vista zijn, is er een oplossing wetende dat Edrawing 2014 alleen op Seven draait.
Bij voorbaat dank.
Vriendelijke groeten.
Hoi allemaal?
Ik heb een station met SW2014 onder Seven.
Ik wil de bestanden delen met collega's die onder XP of Vista zijn, is er een oplossing wetende dat Edrawing 2014 alleen op Seven draait.
Bij voorbaat dank.
Vriendelijke groeten.
Ben je op SW14? Je collega's ook?
Je weet het misschien wel, maar met SW13 SP5 kun je SW14-bestanden lezen!
Edit: Ik denk erover na bij het valideren van mijn antwoord, je collega's zijn gewoon niet op SW?!?
Hallo
Een export in 3D pdf zal het lukken.
S.B
Ou ien export en edrawing application ( .exe)
Export pdf geen meting mogelijk.
Edrawing applicatie, we zullen met hetzelfde probleem worden geconfronteerd, toch?
Bedankt voor het schilderij, ik heb ernaar gezocht zonder het te vinden.
Nou, niet gemakkelijk.
Er is een TopSolid viewer waarmee u STEP bestanden kunt bekijken.
http://www.topsolid.fr/telechargement/topsolidviewer.htm
Om te testen of u hiermee kunt meten zoals eDrawing.
Ook om te kijken of het voor u denkbaar is om de te communiceren documenten in STEP te registreren!
Ik weet niet of je de conversie kunt doen, maar als het je lukt om je creatie in het .dwfx-formaat op te slaan via Draftsight of een andere software, kan iedereen je stuk bekijken zonder een viewer te bezitten.
Een simpele drag and drop van uw .dwfx bestand naar uw Internet Explorer pagina en het verandert in een gratis viewer !! (Alleen de meest recente versies van Internet Explorer hebben deze functie!)
Volg deze link voor meer informatie!!
http://www.autodesk.fr/adsk/servlet/pc/item?id=14595892&siteID=458335
Hallo
We werden geconfronteerd met hetzelfde probleem, ik voeg Edrawings 2014 toe die draait op XP 32 Bits.
De oplossing om het installatieprobleem te omzeilen:
Als het werkstation Windows XP 32 Bits draait (waarschijnlijk het geval), moet u een werkstation vinden met Windows 7 32 Bits, Edrawings 2014 installeren en de installatiebestanden kopiëren en plakken onder Program Files in XP. Of neem direct het bijgevoegde bestand (sorry dat het uploaden lang heeft geduurd).
Edit: Ik denk dat, aangezien de nieuwste compatibele versie van Edrawings werd geïnstalleerd voordat de kopie werd gemaakt, het in staat was om de DLL's zelf te vinden.
Edit 2, een andere oplossing (@mwatti 's methode die lijkt te werken): ik heb gevonden, ik heb gewoon de 3 bestanden gekopieerd die zich respectievelijk in "Microsoft.vc100.ATL" en "Microsoft.VC100.CRT" bevinden rechtstreeks naar de map "Edrawings2014". Het "pad" wordt niet verklaard, dus niet gevonden. Het is geweldig, het werkt.
sla de Edrawing op in .htlm formaat
De gebruiker opent het met zijn internetbrowser, waar een link staat om de juiste viewer te installeren
Hallo Lucas,
Je methode verleidde me meteen. Ik deed zoals aangegeven in het kleine tekstbestand bijgevoegd in de zip, maar het kan niet alle DLL's vinden. Het vraagt om de software opnieuw te installeren om het probleem op te lossen. Het zoekt om te beginnen naar het MSVCR100.dll-bestand.
Na reflectie lijkt het logisch dat een Windosw-software op zoek gaat naar DLL's en andere informatie in de registers om te werken. Of ik heb gewoon iets overgeslagen?!?
Bedankt
Ik heb het gevonden, ik heb gewoon de 3 bestanden gekopieerd die zich respectievelijk in "Microsoft.vc100.ATL" en "Microsoft.VC100.CRT" bevinden, rechtstreeks naar de map "Edrawings2014". Het "pad" wordt niet verklaard, dus niet gevonden. Het is geweldig, het werkt.
Ik denk dat, aangezien de nieuwste compatibele versie van Edrawings was geïnstalleerd voordat de kopie werd gemaakt, het in staat was om de DLL's zelf te vinden.
Lucas, dit kan me helpen met mijn Wiewer probleem onder Ubuntu.
Via een "virtualbox" met Windows XP is het functioneel. Nogmaals bedankt
Lucas, heb je hetzelfde idee voor de Soliworks document manager waar Edrawing om vraagt bij het opstarten?
Bedankt
@mwalti: Ik ervaar dit probleem op een van de pc's, maar niet op een andere!
Ik heb geprobeerd de dll SWDocumentMgr.dll te kopiëren, maar het had geen enkel effect, voorlopig ben ik aan het drogen...
Sterker nog, ik vond @mwalti:
U moet naar de E-tekeningenopties, tabblad Algemeen gaan en het vakje "Niet zoeken naar bestandsreferenties" aanvinken en het verzoek om de documentbeheerder te installeren!
@Lucas,
Perfect, dat is OK. Gewoon een bug, wanneer ik de functie "Meten" tussen 2 punten start, gooit het me rechtstreeks uit de software en genereert een fout. Maar de rest lijkt heel goed te werken.