Ik heb een probleem met een schets die ik moet maken. Er is een stap waarvan ik niet begrijp hoe ik het moet doen, het is 30 minuten geleden, ik zit eraan vast, dus als iemand weet hoe ik het kan doen, kunnen ze het me dan uitleggen. Het staat op pagina 6 over stap nummer 5 over het plaatsen van een middelpunt dat ik niet begrijp hoe ik het moet doen.
Ja, maar het probleem is dat het punt waarop ik moet klikken waar het is? Want op de uitleg zie ik dat de muis links van de boog staat. Hoewel ik daar geen middelpunt heb, heb ik er alleen een op de boog.
Ik hoop dat we je kunnen helpen bij het oplossen van een paar problemen.
Voor uw verzoek moet u automatische magnetisaties begrijpen
In SW zijn er verschillende manieren om iets te bereiken
1° U bevindt zich in het geval van een " tangensboog " 2° Voor je boog ligt de eerste haakpunt op punt 3 en deze zal automatisch raaklijn zijn. 3° je tekent het middelpunt van de boog naar links 4° Op een gegeven moment zul je een bord hebben dat aanbiedt om jezelf uit te lijnen met de onderste verticale lijn U verbindt het uiteinde van de boog met de onderste verticale lijn, behalve dat de boogas niet noodzakelijkerwijs gecentreerd is op de onderste lijn als u geen beperking oplegt aan het midden van de boog