Hallo @ allemaal
Waarom zijn er 22 pagina's met open vragen?
Waarom valideer je geen goed antwoord?
Waarom reageren jullie niet op het verzoek om aanvullende informatie?
Vergeet niet om te controleren of je nog open vragen hebt.
Hallo @ allemaal
Waarom zijn er 22 pagina's met open vragen?
Waarom valideer je geen goed antwoord?
Waarom reageren jullie niet op het verzoek om aanvullende informatie?
Vergeet niet om te controleren of je nog open vragen hebt.
Hallo
Ik ben het er helemaal mee eens, het is erg frustrerend dat ik niet weet of een van onze antwoorden effectief was of niet.
Dus ik ben het eens met Frédéric, vergeet niet om uw vragen te sluiten, het zal nuttig zijn voor de hele gemeenschap.
@+
Een kleine herinnering kan geen kwaad of een waarschuwing van de aanvrager voor een herinnering
Fijne dag
Hallo
Ik kan het alleen maar eens zijn met wat er is gezegd.
Kan er geen melding worden verzonden (na een nader te bepalen periode) naar de auteur van een vraag die nog open staat?
Fijne dag
Het is waar dat 50% van de tot nu toe geopende vragen niet als opgelost zijn gemarkeerd ... toch weet ik zeker dat de meesten van hen dat zijn
Hallo allemaal,
Ik denk dat het inderdaad essentieel is om een waarschuwing te sturen. Bijvoorbeeld wanneer de draad een paar dagen buiten werking is geweest.
Hallo
We sturen al meldingen om leden uit te nodigen om een 'beste antwoord' te nomineren.
We kunnen ook geen ultimatums stellen en als "agressief" worden gezien.
Ik kan ook vragen afsluiten (zonder goede antwoorden te geven), maar dat vind ik (in ieder geval voorlopig) niet erg verstandig.
Het systeem leeft, dus het is normaal om open vragen te vinden, zelfs als ik je frustratie begrijp.
We zullen de komende dagen een herinneringsartikel maken.
Op dezelfde manier gaan we tegen het einde van het jaar de activiteiten intensiveren, wat veel dingen zou moeten oplossen.
Het is nog erg jong, we moeten iedereen ook de tijd geven om elkaar te leren kennen...
Laten we deze gemoedstoestand toch behouden. Bij Lynkoa zien we elke dag de betrokkenheid van vele leden en de kwalitatieve antwoorden die worden gegeven... Dank u allen daarvoor.
wat kan ik zeggen over + ben het helemaal eens met wat hierboven staat
@+ ;-)
Hallo @ allemaal;
Ik ben ook dezelfde mening toegedaan als jij, hoewel ik nog maar kort op Lynkoa aanwezig ben!
Ik zou ook het feit willen toevoegen dat, zelfs als het vraag- en antwoordspel best goed werkt, sommigen de moeite nemen om je vragen op te schrijven en proberen zo precies mogelijk te zijn!
Inderdaad, hoe meer ontwikkeld deze zijn, hoe rijker en interessanter de antwoorden zullen zijn.
Hetzelfde principe voor de tutorials, een automatische beoordeling of mening zou leuk kunnen zijn voor de auteur van het genoemde document.
Dit zou het mogelijk maken om te weten of het behandelde onderwerp interessant en nuttig was en in dit geval aanmoedigde om te worden herhaald.
Wat denk je?
Cédric.
Hallo
Het probleem is dat naar mijn mening veel mensen komen om een vraag te stellen wanneer ze die nodig hebben, maar nooit (of heel weinig) terugkomen naar de site.
Dus om hen te bevragen over de sluiting van de vraag, zou een e-mail misschien voldoende zijn of waarom niet voorzien in een automatische sluiting na een paar maanden?
Thomas
@tomalam Ja, open vragen sluiten we over een paar weken automatisch... Op dit moment geven we de voorkeur aan "flexibiliteit". We willen van Lynkoa geen plek maken die we 'opleggen', maar een plek waar iedereen vrij blijft.
je zou kunnen toevoegen @ Cedric
dat de gestelde vragen als leesbaar zijn door het + grote getal via een formaat dat voor iedereen leesbaar is
de antwoorden zullen + talrijk zijn denk ik
Ik voeg een + 1 @ alles wat je verdient het
@+
Ik was er zeker van dat dit onderwerp vroeg of laat naar buiten zou komen... En dat is logisch!!
Veel leden zijn erg betrokken, het is tijd en we hebben natuurlijk ook niet veel.
Dat gezegd hebbende, een e-mail zal, denk ik, niet genoeg zijn voor "mono-vraag-antwoord-byebye" mensen, je moet ermee omgaan.
Klein stukje over de animaties: waarom werd Lynkoa nooit genoemd tijdens de Kickoffs?
@jose-accessa Omdat Axemble KickOffs Axemble-evenementen zijn die tot doel hebben de nieuwe SolidWorks te presenteren.
Lynkoa is aanwezig, evenals de andere partners.
We hebben al het geluk dat we in de plenaire vergadering wat tijd hebben om te praten over myCADplace (voorheen ontwikkeld door Axemble), dat Lynkoa heeft overgenomen in samenwerking met TFTLabs en hun geweldige techno.
Lynkoa is Axemble niet, ook al hebben we enkele links...
@Yves
Precies, de Mycadplace-zaak werd uitgebreid genoemd, was interessant, maar een beetje lang naar mijn smaak (het is alleen mijn mening, en geen algemene mening).
Dat gezegd hebbende, is het waar dat ik de neiging heb om alles bij elkaar te groeperen, voor mij Axemble = Lynkoa.
Hoi allemaal
Ik heb een idee dat interessant zou kunnen zijn:
Een "beste antwoord"-stemming vergelijkbaar met de bestaande (misschien wordt het ingewikkeld om parallel aan de bestaande in te stellen), om de vragen te sluiten: wanneer een antwoord X stemmen (5 of 10?) "beste antwoord" bereikt, wordt het automatisch binnen een week gesloten als de auteur van de vraag geen bezwaar maakt.
Wat denk je?
Hallo
Uiteraard deel ik de algemene mening.
Ondanks het verlangen van het systeem naar flexibiliteit, komen we al op de 10e pagina bij vragen die bijna 3 maanden oud zijn. Aan het einde van zo'n periode moet de auteur van de vraag al verder zijn gegaan. Dus inderdaad, waarom 22 pagina's aanhouden?
Aan de andere kant zou het mogelijk kunnen zijn om, in plaats van een vraag abrupt te sluiten, een tussenliggend systeem op te zetten waarmee de auteur van een vraag die nog open staat, kan worden aangeboden om deze een paar dagen voor het sluiten ervan te "reactiveren". Dit kan er uiteindelijk voor zorgen dat de vraag iets hoger in de lijst komt te staan als er echt nog een antwoord wordt verwacht.
Veel succes aan iedereen.