Hallo
Ik zou graag willen weten of er een regel is onder driveworks express om de nieuwe configuratie in een andere map op te slaan;
Kanton Mercoi
Hallo
Ik zou graag willen weten of er een regel is onder driveworks express om de nieuwe configuratie in een andere map op te slaan;
Kanton Mercoi
Hallo
Dit is een beperking van DriveWorks Xpress. Het heeft dus geen zin om op zoek te gaan naar een verborgen regel/functie... De functie is gewoon niet ingeschakeld in de Xpress-versie.
Het beheren van de locatie van bestanden die door DriveWorks zijn geproduceerd, wordt mogelijk vanuit DriveWorks Solo.
De belangrijkste verschillen tussen de oplossingen van DriveWorks zijn op deze pagina samengevat: Link
Bedankt voor het antwoord, ik had het eindelijk gevonden.
Aan de andere kant, om gemakkelijker te kunnen sorteren in de driveworks-map, wil ik een regel maken om de volgende informatie in de bestandsnaam en in deze volgorde weer te geven:
NUMMER VAN PLAN_le naam van mijn standaardbestand.
Ik kan de oplossing niet vinden.
Wat heb je uiteindelijk gevonden??? Als iemand hetzelfde probleem heeft, zullen ze de oplossing niet vinden met jouw antwoord...
Ik was uiteindelijk ontdekt dat het inderdaad een beperking van driveworks express was, het kan de nieuwe configuratie niet in een andere map opslaan.
De regel die wordt gebruikt om de bestanden te maken is echter als volgt.
Voor montage: "*"& nummer
Hier heeft de assemblage het plannummer als bestandsnaam
Voor onderdelen: "*"&number&"(part1)"
Hier hebben we voor de onderdelen de bestandsnaam met het montageplannummer gevolgd door de naam van het onderdeel.