Wie wil ons cloud rendering cluster (gratis tests) op tijd testen?

Wij bieden de realisatie van gedistribueerde 3D-rendering op een infrastructuur van servers die worden gehost op IBM softlayer. Softlayer is het toonaangevende online game-hostingplatform en heeft een extreem krachtige infrastructuur voor 3D-rendering. We financieren de implementatie van on-demand computingclusters die per uur worden gefactureerd. We willen graag met serviceproviders praten om ons aanbod te vergelijken met hun behoeften en prestatietests met hen uit te voeren.

1 like

Zou meer + over het platform kunnen hebben

Tools voor het renderen van logboeken?

De stations

proc, geheugen, grafische kaart

Een uitleg zoals deze onder andere

http://www.ranchcomputing.com/fr/features/speed-benchmark

Wachten op aanvullende info Fijne dag 

@+ ;-))

Hallo, het zou ook interessant zijn om te weten welke soorten bestanden worden ondersteund en hoe de rendertijd wordt berekend. En misschien zijn wat afbeeldingen van renders welkom.
1 like

Hallo

De oplossing is gebaseerd op IBM's Softlayer-infrastructuur. Het concept is om uw cluster per uur te huren op basis van 4 formules:

voorgerecht: 5 €/u  - een animatie van 1'30 in full HD gegenereerd in 35 uur (2250 afbeeldingen)

vermogen: 24 €/u - een animatie van 1'30 in full HD gegenereerd in 8u45 min (2250 beelden 1920x1080)

xpert: 88 € /u - een animatie van 1'30 in full HD gegenereerd in 3u30 min (2250 beelden 1920x1080)

Master: 290 €/u - een animatie van 1'30 in full HD gegenereerd in 1u45 min (2250 afbeeldingen 1920x1080)

U dient uw model in op het platform, u kiest uw offerte, op de inschatting van de rendertijd en de keuze van uw aanbod, geven wij u een schatting van de prijs van de rendering. Wij starten de berekening met uw toestemming en stellen het resultaat aan u ter beschikking via een downloadlink of gedeelde ruimte.

Op dit moment worden 3DSmax 2013 en 2014 bestanden ondersteund. We luisteren om elk ander verzoek te bestuderen.

Zie PJ voor afbeeldingen van de referentie-animatie.

image_test_3d.png

Als testafbeelding is het niet erg verkoopbaar

Ik ben verrast door de geproduceerde kwaliteit en de ondersteuning

Ik denk dat het heel goed mogelijk is om dat te doen

met een gemiddeld station in zeer korte tijd

Geef in ieder geval stof tot nadenken, bedankt

@+ ;-))

3 likes

Hallo

Onze service is gebaseerd op het feit dat u een rekencluster per uur kunt kopen. De kwaliteit van de rendering is onafhankelijk van de machines die wij leveren. De afbeelding is niet gekozen om mooi te zijn, maar om representatief te zijn voor een complexe scène en om een idee te geven van hoe lang het duurt om een animatie met dit soort afbeeldingen te renderen. We hebben ook een GPU-aanbod waarmee u CAD in gehoste modus kunt doen op basis van K10 of K20 GPU's.

Zoals eerder uitgelegd, zijn we op zoek naar mensen om de dienst te testen en te verfijnen. Ik sta tot uw beschikking om het te bespreken, omdat uw mening erg belangrijk voor ons is:

Jean-Yves KBAIER: 06 34 30 09 55

In principe is het idee interessant, maar de weergave die u indient is een beaba voor een SW-station met photoview360.

Voor publicaties in technische tijdschriften is dit nog voldoende.

Aan de andere kant, voor het laatste contract dat ik had op een luxeproduct, werden fijnere renderings met animatie aangevraagd en extern gemaakt door een grafisch ontwerper. 

Als ik je aanbod begrijp, zou je deze persoon vervangen, maar wie regelt de weergave?

2 likes

Ik ben geïnteresseerd in testen,

1 like

C is een zeer eenvoudig type rendering met photoview

tag.jpg
1 like