Wie gebruikt MyCADplace?

Ja, ik bevestig, in mijn geval, het adres van mijn Lynkoa-account dat mijn persoonlijke adres is en dat nooit is gewijzigd, en het adres dat zonder succes naar @gt22 is doorgestuurd voor de uitnodiging.

2 likes

@gt22 ====>>>> WAS HET NIET DE DAG OM DE VRAAG TE STELLEN !!!!!!!!!

3 likes

Ja en stel je @Gerald eens voor, we zijn nog niet begonnen over de pergola:-D

2 likes

@fchosson

Heeft u mijn uitnodiging voor het Mycadplace-testproject voor de geschiedenis van de positie van weergaven ontvangen?

1 like

Hallo

Kun je het samenvatten in een enkele opmerking:

- Wie heeft de uitnodigingen verstuurd?

- Naar welke adressen zijn de uitnodigingen gestuurd? (geef de bijnamen, wij zullen de adressen vinden)

- Welke leden hebben de uitnodiging ontvangen?

- Welke leden hebben niets ontvangen? (na het checken van spam etc)

Dat zien we scherper. Hartelijk dank 

3 likes

@Benoit naar beneden wordt het een wintertuin 

2 likes

@coyotte: Ik begrijp dat je je persoonlijke adres niet wilt geven ;-)

Inderdaad, het zou ook best leuk kunnen zijn om via de bijnaam te kunnen uitnodigen...

We moeten Clémentine vriendelijk om een evolutie vragen :-)

@clémentine

Hier is een afbeelding met de namen van de servers van elk. 

Er is dus sprake van

APPLE=>@me.com --N°9 grootste bijdrager

Schepper patron die zijn ruimte aanbiedt en een ander laat beheren

Freebox=>@free.fr

Medewerker die het idee had maar nog niet reageerde

Oranje=>@orange.fr --N°1 Grootste bijdrager

Gekozen door de maker als projectbeheerder en begint zijn haar te verliezen

Microsoft = > @ hotmail.fr --Nr. 3 Hoogste bijdrager

Medewerker die de uitnodiging niet heeft ontvangen, geen spam, geen troep en die stilletjes huilt

Ze zijn allemaal lid van Lynkoa en gebruiken het adres van hun Lynkoa-account  

Het is echt samengevat

capture_pergola_projet.png
2 likes

@ Clementine 

op pagina 3 en 4 heb ik screenshots geplaatst en zie Gérald's screenshot hierboven

voor gast Benoit deed ik het via zijn mail en via zijn bijnaam x keer

De map is op zijn naam gemaakt Zie screenshot

voor David heb ik hem uitgenodigd via zijn bijnaam, dus het werkt

Het heeft ook zijn map Zie screenshot

nu hij de e-mail heeft ontvangen, weet ik het niet, maar Benoit zegt NEE

Ik ben een beheerder van de ruimte van Gérald 

Screenshots bewijzen dat er uitnodigingen zijn verstuurd

Dat is om het probleem samen te vatten

@+ ;-))

3 likes

@ Yves hallo

• SISI het werkt via bijnamen
  • en ik heb het bewijs getest en geprobeerd en goedgekeurd 
  •  

@ Benoit, ik stuur je de gast

@+ ;-)

3 likes

Ter informatie, en zoals ik terecht word genoemd als een pain in the ass van het onderwerp, realiseerde ik me dat ik sinds 13 juni geen Lynkoa-e-mails meer had ontvangen.

Ik kan geen enkele reden vinden. Geen rommel, niet op de zwarte lijst, doos verre van vol, perfecte ontvangst van alle andere normale of ongewenste e-mails...

Gebruiken anderen hier hun Lynkoa-account met hotmail? (Ja, ik weet dat het onwaarschijnlijk is)

Zou het cm@lynkoa.com adres direct door Microsoft/hotmail op de zwarte lijst kunnen zijn gezet vanwege het grote aantal dagelijkse e-mails (beste antwoord, waarschuwing, nieuw antwoord op de vraag van de abonnee, privébericht,...) en het feit dat sommige worden verwijderd zonder te worden gelezen?

2 likes

@Benoit, heb je geprobeerd in te loggen outlook.fr, omdat er een wijziging is aangebracht in het hotmail-account en misschien wordt er een automatische verwijderingsregel toegepast zonder dat je het weet!

1 like

@GT22 nee, niet met de bijnaam, in ieder geval niet thuis en het zal me verbazen als dat voor iemand anders het geval is.... Tenzij de bijnaam in het e-mailadres staat ;-)

Feit is dat het voor David werkte met zijn bijnaam

Ik schreef zijn bijnaam op in het daarvoor bestemde vak

En MyCod geeft me de link naar zijn e-mailadres

• Dus waarom en hoe
  •  Ik weet het niet
  • Het feit dat Coyote niet bekend was bij het bataljon
  • je hebt X adres

terwijl zijn gebruikersnaam en e-mailadres nu één en hetzelfde zijn, is het mogelijk dat ik het niet kan weten

@+ ;-) 

1 like

@Yves, ja, als de bijnaam en het e-mailadres overeenkomen, werkt het vooral voor het lynkoa-team

1 like

Ik voeg nog een observatie toe, ik heb net mijn e-mailadres veranderd in @outlook.fr, dus ik ontvang niets meer.

Dus in plaats van te kijken of de bijnaam of het e-mailadres wordt herkend, moet u eerst begrijpen wat er met Microsoft gebeurt en waarom Lynkoa korte tijd niet op hotmail, msn, Outlook wordt verzonden. (13 juni op @Benoit die in hotmail.fr)

2 likes

Om je op de hoogte te houden van wat er zich achter de schermen afspeelt, lijkt @Clémentine getest te hebben (als ik tussen de regels door lees) dat hotmail en zustermailboxen niet langer de "automatische" e-mails van Lynkoa ontvangen. Vanochtend al probeerde ze contact op te nemen met hotmail om het probleem op te lossen.

Dank u @Clémentine voor het overwegen van mijn probleem.

1 like

@gt22, kun je proberen de uitnodiging opnieuw te verzenden, Lynkoa-e-mails naar Hotmail lijken te zijn gedeblokkeerd!

@ Benoit, het is klaar 

t de laatste van de lijst nog niet verbonden. 

Nou, hier ben ik, alles is gedeblokkeerd. Dus om dit debat af te sluiten, het was de schuld van Microsoft!
1 like