Ik ben op zoek naar een schroeven bibliotheek ingesteld op sw 2012 (laat het me uitleggen).
Momenteel heb ik een bibliotheek waar de meeste ringen, moeren en bouten worden gerefereerd op maat en type (bijvoorbeeld M5 FHc) waarvan de lengte kan worden gewijzigd in de configuratie, het probleem is dat het op sw 2014 is en ik werk momenteel aan sw 2012, heeft iemand een bibliotheek om te delen?
Bedankt voor je antwoorden, ik was inderdaad in staat om 2 modellen schroeven te herstellen, maar in de configuraties neemt de schroef een rare vorm aan :/. Als iemand erin slaagt ze weer in goede staat te krijgen, ben ik :D nemer.
En als iemand nog een link heeft, aarzel dan niet ;)
Anders kunt u in het slechtste geval het toolbox-bestand nemen en het opslaan, want dan maakt u uw configuraties volgens uw behoeften en als u wilt, kunt u een kleine software gebruiken die in Solidworks kan worden gebruikt om de links met de toolbox te verbreken (verwijder het toolbox-logo van het onderdeel). Typ sldsetdocprop in de Windows-zoekbalk en het zou het voor u moeten vinden, het is heel gemakkelijk te gebruiken; Je hoeft alleen maar te volgen wat hij van je vraagt.